În al treilea trimestru al anului, veniturile companiei s-au majorat cu 1% faţă de perioada similară din 2010.
În primele 9 luni ale acestui an, vânzările grupului Lindab la nivel global au crescut cu 4%, până la 557,4 milioane de euro, în vreme ce profitul s-a majorat cu 10,3%, ajungând la la 33,2 milioane de euro. În al treilea trimestru din 2011, veniturile companiei au consemnat un avans de 1% faţă de perioada similară a anului trecut, atingând valoarea de 209,8 milioane de euro. „Dacă trimestrul trei din 2010 a fost unul bun, ce a profitat de impactul pozitiv al preţului oţelului, în cel de-al treilea trimestru al acestui an am avut, într-o oarecare măsură, parte de efectul opus în ceea ce priveşte profitabilitatea. În acelaşi timp, am fost afectaţi de creşterea continuă a presiunii din direcţia preţurilor, în special pe piaţa diviziei Profile Componente din Europa Centrală şi de Est”, subliniază David Brodetsky, preşedinte şi CEO Lindab.
Regiunea cu cea mai bună evoluţie a fost cea formată din Europa Centrală şi de Est şi Comunitatea Statelor Independente. Aici, veniturile înregistrate în al treilea trimestru al anului au crescut cu 7%, susţinute fiind de vânzările pe segmentul construcţiilor non-rezidenţiale. Spre comparaţie, pieţele nordice au consemnat în perioada menţionată un avans de 2%, în vreme ce ţările vest europene au avut evoluţii contrastante, cu mari variaţii, ce au rezultat într-o scădere de 2% per total.