Compania de consultanţă imobiliară a fost numită manager interimar al centrului comercial aflat în insolvenţă.
Casa de Insolvenţă Transilvania (CITR), lichidatorul judiciar al centrului comercial City Mall din Capitală, a desemnat Coldwell Banker Affiliates of Romania să administreze proiectul până la vânzarea acestuia. Proaspăt înfiinţată, divizia de retail a companiei va oferi servicii de administrare şi închiriere a spaţiilor comerciale, precum şi property şi facility management. “Este primul nostru proiect de third party management, respectiv de servicii de management interimar al unui centru comercial. Este un contract pe durată determinată, până la vânzarea centrului comercial, însă ne dorim să continuăm colaborarea şi cu noul proprietar al City Mall, atunci când va fi desemnat. În acelaşi timp, purtăm discuţii pentru obţinerea unor mandate similare pentru alte proiecte comerciale”, subliniază Valentin Ilie, CEO al Coldwell Banker Affiliates of Romania. La conducerea City Mall a fost numit Alecu Dumitraşcu, fost Operations Coordinator în cadrul Plaza Romania.
Lichidatorul judiciar: Proiectul este în viaţă şi generează venituri
În luna martie a acestui an, CITR va demara procesul de vânzare a City Mall. Pentru aceasta, Coldwell Banker va oferi consultanţă, lichidatorul judiciar urmând să colaboreze şi cu alte companii imobiliare. „Considerăm că piaţa tranzacţiilor imobiliare de investiţii îşi va reveni, iar procedurile de vânzare a City Mall vor demara în luna martie. Proiectul este în viaţă, generează venituri şi prezintă interes pentru potenţialii investitori”, spune Radu Lotrean, asociat coordonator al Casei de Insolventa Transilvania. La rândul său, Radu Tănăsescu, managing partner al diviziei de retail din cadrul Coldwell Banker, subliniază că pe agenda companiei se numără adaptarea mixului de chiriaşi, optimizarea costurilor şi îmbunătătţirea imaginii generale a centrului comercial. „Din ceea ce am analizat până acum, este clar că City Mall are locul său pe piaţă, cu un trafic constant şi o clientelă bine definită, magazine care au performanţe bune şi magazine care nu sunt adaptate nevoilor vizitatorilor”, crede Tănăsescu.