Centrul comercial Sun Plaza a inregistrat circa 615.000 vizitatori de la deschidere, respectiv 25 februarie, si pana in prezent, aproximativ 300.000 persoane vizitand mall-ul in saptamana 1-7 martie, se arata intr-un comunicat remis marti de companie.
“Astfel, numarul vizitatorilor de la deschidere pana in prezent a crescut la 615.000, aproximativ unul din trei bucuresteni descoperind deja Sun Plaza. Cifrele sunt apreciate de administrator ca fiind extrem de pozitive, in conditiile in care majoritatea zilelor scurse de la deschidere au fost de lucru”, se precizeaza in comunicat.
De asemenea, in comunicatul companiei se mai arata ca mai multe magazine au fost inaugurate recent, printre care cele ale bandurilor Pimkie, Nine West, TNT, B&B Collection, Splend’or si Optiblu, iar zona de food court si-a imbogatit oferta prin deschiderile Jumbo Vietnamese Food si La Nasu’ Cafe.
In plus, operatorii Humanic – incaltaminte si Hervis – moda si echipament sportiv urmeaza sa deschida pe 11 martie doua spatii acoperind peste 1.600 m2.
Centrul comercial Sun Plaza, proiect de 200 milioane euro, dezvoltat de Sparkassen Immobilien in parteneriat cu firma EMCT, s-a deschis in 25 februarie, investitorii astepandu-se la circa 15 milioane de vizitatori anual.
Sun Plaza are o suprafata totala de 210.000 mp si o suprafata comerciala de 80.000 mp, precum si 2.000 de locuri de parcare dispuse pe doua niveluri subterane.
Articol preluat de pe bloombiz.ro