În primele nouă luni ale acestui an, compania a înregistrat un avans important faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, atât în materie de vânzări, cât şi de producţie.
Vânzările companiei producătoare de adezivi Adeplast s-au majorat cu aproape o cincime în primele nouă luni ale acestui an. “Ne-am bazat pe creşterea continuă a cotei de piaţă, odată cu dispariţia multor producători ocazionali, care n-au putut asigura o calitate şi o constanţă în alimentarea pieţei cu produse. Astfel, am ajuns la nouă luni să înregistrăm o cifră de afaceri de 24,35 milioane euro, în creştere cu 18,01% (dacă ne raportăm la lei, creşterea cifrei este de 18,75%) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, subliniază Marcel Bărbuţ, proprietarul Adeplast. Unul dintre factorii ce au sprijinit creşterea vânzărilor a fost intensificarea producţiei. Astfel, compania a atins în luna septembrie volumul înregistrat pe tot parcursul lui 2009.
Clienţii vor produse ieftine şi bune
Marcel Bărbuţ pune rezultatele înregistrate de companie pe seama strategiei adoptate la începutul acestui an, ce urmează trei direcţii majore: politica de preţuri, diversificarea producţiei şi intensificarea vânzărilor. “Pentru prima linie am avut în vedere deschiderea permanentă către promoţii, iar prin diversificarea producţiei ne-am propus să venim în sprijinul clienţilor cu cât mai multe produse”, spune proprietarul companiei.
În materie de vânzări, cel mai căutat produs al companiei pe anul 2010 a fost până acum adezivul pentru lipirea şi armarea plăcilor de polistiren AdePlast Polistirol, cu 2,32 milioane de saci comercializaţi. De asemenea, doar în luna septembrie au avut loc vânzări de 350 000 de saci de Polistirol. Pentru a acoperi toate nivelurile de cerere, la jumătatea lunii august compania a început să producă şi o variantă economică a acestui adeziv – Polistirol €co -, care a înregistrat vânzări de 280.000 de saci. “Cererea mare pentru adezivi înregistrată de Adeplast în acest an se traduce nu prin creşterea numărului de lucrări de termoizolaţii la nivel naţional, ci prin câştigarea unei cote mai mari de piaţă. Clienţii au optat în acest an de criză pentru un produs ieftin şi bun”, subliniază Bărbuţ. Acesta estimează că anul viitor lucrările de termoizolaţie vor creşte cu cel putin 20% faţă de 2010.