Compania intenţionează să-şi consolideze poziţia în zonele Pantelimon şi Titan din Capitală.
Agenţia Century 21 Titan Park, coordonată de master francizorul pe România pentru brandul de origine americană, şi-a anunţat intenţia de a achiziţiona agenţii imobiliare din zonele Pantelimon şi Titan, în limita unui buget de 200.000 de euro. „Scopul nostru este ca agenţia Century 21 Titan Park să devină o companie imobiliară puternică şi lider pe segmentul rezidenţial în cartierele în care activează, în primul rând prin serviciile de calitate pe care le oferă clienţilor”, subliniază Cătălin Scripcaru, preşedintele Century 21 România şi master francizorul brandului american pe teritoriul României. „Ne îndreptăm astăzi atenţia către agenţii imobiliare mici şi independente ai căror proprietari caută să iasă din această industrie. Dorim să transformăm aceste ieşiri de pe piaţă în oportunităţi pentru clienţi oferindu-le astfel acces la un portofoliu cât mai extins de imobile, la servicii de consultanţă imobiliară de calitate şi preţuri competitive”, adaugă Scripcaru. Procesul de achiziţie planificat de omul de afaceri a început la finele lunii trecute, când acesta a cumpărat chiar o agenţie din reţea, respectiv Century 21 Ovidiu Cristescu, ce operează în zonele Pantelimon, Iancului şi Titan.
Reprezentarea, reţeta succesului?
Anunţul companiei vine în contextul în care, în momentul de faţă, reţeaua autohtonă a Century 21 este formată din două agenţii – Titan Park şi Ovidiu Cristescu -, la care se adaugă o divizie de cercetare şi evaluări imobiliare. Spre comparaţie, în februarie 2011, sub acest brand funcţionau un număr de şase unităţi (plus divizia de cercetare şi evaluare). Dintre acestea însă, niciuna nu mai este funcţională în momentul de faţă, dat fiind că agenţiile Titan Park şi Ovidiu Cristescu au fost deschise în luna mai şi, respectiv, luna august a anului trecut. Unul dintre elementele distinctive prin care Century 21 doreşte să se impună pe piaţa autohtonă constă în furnizarea serviciului de reprezentare (prin care un agent imobiliar reprezintă interesele unei singure părţi într-o tranzacţie, fără a avea rolul unui intermediar între proprietar şi vânzător sau chiriaş).