Toate cele patru distincţii au fost „cucerite” de jucători care îşi desfăşoară activitatea (şi) în România.
Pe 19 mai a avut loc cea de-a şasea ediţie a Premiilor în Real Estate pentru Europa de Sud-Est, pentru anul 2010, eveniment organizat de publicaţia EuropaProperty. Deşi în cadrul ceremoniei au fost acordate 25 de premii, cele mai aşteptate au fost titlurile de „Profesionistul Anului”, „Compania Anului”, „Proiectul Anului” şi „Retailerul Anului”.
Dintr-un total de 11 semifinalişti, premiul „Profesionistul Anului” a fost înmânat lui Radu Boitan, directorul companiei de consultanţă King Sturge România. Anul trecut, acest titlu a fost câştigat de către Bryan Jardine, managing partner al casei de avocatură Wolf Theiss România.
Tilul de „Compania Anului” a fost acordat companiei de consultanţă DTZ, după ce aceasta a primit recunoaşterea de „cea mai bună companie” la trei categorii diferite: property management, industrial şi retail. Pentru anul precedent această distincţie a fost înmânată companiei de consultanţă Jones Lang LaSalle.
„Proiectul Anului” a fost desemnat centrul comercial Sun Plaza, din Bucureşti, după ce acesta a primit şi distincţia de „cel mai bun centru comercial al anului” la categoria de peste 60.000 de metri pătraţi. Pentru anul 2009, acest premiu a fost acordat tot unui centru comercial: AFI Palace Cotroceni.
Nu în cele din urmă, H&M a primit titlul de “Retailerul Anului”, după ce a ratat recunoaşterea de cel mai bun retailer la categoria de peste 500 de metri pătraţi, ca urmare a faptului că, deşi a generat un volum semnificativ de închirieri pe parcursul anului trecut, nu a avut totuşi foarte multe deschideri efective de magazine.