Agentul va utiliza echipament de protecție în interacțiunile directe cu clienții, pentru a minimiza riscurile de răspândire a virusului COVID-19.
Pentru a răspunde la realitatea de după ieșirea din izolare, rețeaua de agenții RE/MAX România a anunțat implementarea unor noi modalități de lucru pentru agenți, menite să asigure siguranța lor și a clienților. Printre acestea se numără reducerea numărului de persoane care pot vizita o proprietate în același timp, vizionările realizate prin intermediul tehnologiilor digitale, precum și obligația agentului de a utiliza măști, mănuși și echipament de protecție pentru încălțăminte la fiecare interacțiune directă cu clienții, pentru a minimiza riscurile și răspândirea virusului.
„O parte dintre măsurile de siguranță anunțate au fost implementate în cadrul birourilor RE/MAX pe toată durata pandemiei, având la bază strategia de oferi clienților servicii de înaltă calitate chiar și în condițiile distanțării sociale. Vrem să subliniem, însă, că și după relaxarea măsurilor de distanțare vom continua să aplicăm toate normele necesare pentru protecția agenților și clienților și vom impune, totodată, noi măsuri adaptate contextului.”
Răzvan Cuc, Președinte RE/MAX România
În ce condiții vor avea loc vizionările
În perioada următoare, principala prioritate a agenților din cadrul RE/MAX va fi siguranța proprietății clientului. Astfel, pentru a reduce interacțiunile cu mai multe persoane deodată, doar cumpărătorul va avea voie să vadă locuința, fără familia extinsă, copii sau prieteni. Cu toate acestea, dacă nu sunt permise vizionările de către proprietar sau cumpărătorul nu se simte confortabil să vizioneze locuința în această perioadă, agentul va apela la cele mai noi tehnologii digitale pentru a intermedia tranzacția, o metodă tot mai des utilizată în ultima perioadă. „Fotografiile la 360 de grade, videoclipurile sau tururile virtuale, ce reprezintă deja o constantă în munca agenților, le vor oferi clienților mai mult confort, dar și o privire aprofundată asupra proprietății de care sunt interesați”, subliniază reprezentanții RE/MAX. Potrivit acestora, clienții sunt receptivi la acest nou mod de lucru și sunt de părere că modul de colaborare chiar se va schimba în acest sens. Un avantaj suplimentar al noului model de interacțiune ar fi, desigur, și reducerea timpului pierdut în trafic pentru a vizita proprietățile.
Citește și: Interacțiunile „la distanță”, viitorul tranzacțiilor imobiliare?
Va crește nevoia de consultanță de calitate
În pofida contextului actual de piață, în care procesul de vânzare a unei proprietăți este îngreunat, reprezentanții RE/MAX consideră că nevoia de servicii de consultanță imobiliară de calitate va fi tot mai mare. Astfel, pentru a avea succes, businessurile din domeniu trebuie să se axeze și mai mult pe trei piloni vitali dezvoltării, anume un brand puternic (pentru a fi recognoscibili în piață și a primi încrederea clienților), o rețea din care să facă parte (pentru a colabora eficient în tranzacții), precum și suport (pachete de training și instrumente eficiente de lucru pentru agenții imobiliari). „Ne așteptăm ca unele dintre agențiile din piață să considere conversia la o rețea de agenții ca o oportunitate de consolidare a afacerilor lor”, este de părere Răzvan Cuc.
Studiu Imobiliare.ro: 98% dintre proprietarii de imobile sunt gata să facă vizionări în urma relaxării restricțiilor de circulație. Folosirea echipamentelor de protecție, o condiție esențială -Ştiri imobiliare, Ştirea zilei – ImoExpert
[…] Ce strategie de lucru a adoptat rețeaua de agenții RE/MAX pentru când vom ieși din izolare […]