Ce riscuri presupune supra-aprecierea locuintei tale?

scris de Leonard M. in categoria Proprietari
Publicat pe: 7 Martie 2012, Ultima actualizare: 22 Aprilie 2013

Deci, te-ai hotarat sa-ti vinzi locuinta si, bineinteles, pretul este un aspect important. Afacerea trebuie sa iti aduca profit, iar pentru maximizarea acestuia mai multe etape sunt necesare a fi parcurse in modul cel mai profesionist posibil.

Tentatia initiala a fiecarui vanzator este sa-si maximizeze artificial profitul, iar in practica, artificialitatea se traduce, pe de o parte, intr-un pret ridicat, iar pe de alta parte in imbunatatiri de fatada, fara valoare intrinseca, facute pentru a masca deficiente tehnice si functionale.

Strategia pretului ridicat, cu posibilitatea de negociere ulterioara, poate fi si este o greseala, atunci cand nu sunt luate in calcul proprietati similare aflate in aceeasi zona. O diferenta de pret neglijabila intre doua proprietati cu caracteristici identice este benefica vanzarii, iar negocierea pretului in asemenea situatie este un bonus de care, cu siguranta, cumparatorul locuintei tale se va bucura. Insa diferentele majore sau mai mari vor intarzia vanzarea foarte mult.

Sa detaliem putin acest aspect. De ce un pret mult peste toate celelalte oferte de acelasi fel constituie un dezavantaj si va impiedica vanzarea?

1. Relatia cu clientii.
Daca anuntul tau de vanzare iese in evidenta printr-un pret prea piperat, vei avea surpriza ca telefonul tau sa nu sune. Oricat de buna ar fi descrierea, factorul emotional se declaseaza doar in momentul vizionarii. Altfel pretul va fi cel care va dicta. Iar in cazul de fata, pretul dicteaza ca oferta ta sa nu fie atractiva.

2. Relatia cu partenerii.
Supra-aprecierea locuintei tale te va situa in partea de jos a preferintelor consilierilor agentiilor imobiliare cu care te-ai decis sa lucrezi. In constiinta lor, locuinta ta va fi inaccesibila. Chiar daca la un moment dat te decizi sa scazi pretul, este prea tarziu!

3. Relatia cu clientii partenerilor
. Consilierii imobiliari au tendinta de a oferta mai multe variante ale aceluiasi produs. Atunci cand vorbim de acelasi produs la preturi diferite, vei pierde, pentru ca tu vii cu varianta cea mai scumpa! Acest lucru nu tine cont de finisaje, pentru ca fiecare cumparator va dori sa-si puna amprenta proprie pe casa unde urmeaza sa locuiasca.

Succes!

Echipa Blitz Imobiliare, Leonard M.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Blitz Imobiliare infloreste in Floresti!

Locuitorii Florestiului meritau sa aiba agentia lor imobiliara iar noi, cei de la Blitz Imobiliare, am inteles acest lucru. La solicitarea clientilor nostri, din luna iunie, am deschis in...

citește mai departe
Ce apartamente prefera clujenii la final de an 2012?

Un studiu realizat de catre Blitz Imobiliare releva faptul ca apartamentele cu 2 camere isi pastreaza suprematia in topul preferintelor cumparatorilor din Cluj-Napoca. Pe o piata imobiliara aflata sub...

citește mai departe
“Oameni si oameni”- spot radio marca Blitz Imobiliare

Azi a demarat campania “Blitz Radio” in cadrul parteneriatului cu trei dintre cele mai importante statii locale: Kiss FM, Rock FM si Magic FM. Campania radio reprezinta o continuare...

citește mai departe
Pregateste-ti locuinta pentru vanzare in 10 pasi!

Este o perioada dificila pe piata imobiliara pentru vanzatori, un motiv in plus pentru ei, sa actioneze intelept daca doresc ca vanzarea sa se realizeze in cel mai scurt...

citește mai departe