Cât valorează ansamblul rezidențial-hotelier Nordis Mamaia. A fost evaluat de către o prestigioasă companie internațională

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 11 August 2021, Ultima actualizare: 07 August 2024

La data realizării evaluării, unitățile complexului de pe litoralul românesc erau contractate în proporție de 90%.

Horwath HTL, lider global în consultanță și evaluare hotelieră și turistică, estimează pentru prima etapă a proiectului Nordis Mamaia (foto) o valoare de piață de aproximativ 157 milioane de euro, după lansarea hotelului, la 16 iunie 2022. Această cifră marchează un avans anual de 25%, considerând că valoarea de piață a proiectului la data evaluării, iulie 2021, este de 117 milioane de euro.

„Ne bucurăm când avem astfel de colaborări. Prin natura domeniului nostru de expertiză avem o viziune globală a trendurilor și a modelelor de afaceri ale marilor companii care activează în industria hoteliera premium. Proiectul Nordis a fost o surpriză plăcută prin prisma factorilor, precum profilul operatorului cu capital exclusiv românesc, teritoriul, nivelul investiției și modelul de afaceri. Suntem optimiști că următoarele evaluări ale proiectelor semnate Nordis Group vor arăta aceleași rezultate pozitive.”

Agron Berisa, Managing Partner Horwath HTL Croația

 

Investiție într-o cameră de hotel

Nordis Group a început dezvoltarea ansamblului hotelier și rezidențial Nordis Mamaia 5***** în 2019. Format din patru corpuri de clădire unite prin zona de lobby, ansamblul va avea o capacitate de 712 camere şi apartamente de hotel, alături de 620 de apartamente rezidenţiale. Potrivit reprezentanților companiei dezvoltatoare, la data evaluării realizate de Horwath HTL, unitățile ansamblului Nordis Mamaia erau vândute în proporție de 90%. „Zona de lobby și galeria comercială au fost inaugurate la sfârșitul lunii iulie a acestui an, iar proiectul va fi finalizat până la jumătatea anului 2022”, notează aceștia.

Nordis Mamaia 5***** va pune la dispoziţia clienţilor şi turiştilor numeroase facilități, precum 10.000 de metri pătrați de plajă proprie, cel mai mare SPA de la malul mării, spațiu de joacă pentru copii, 1.500 de metri pătrați de galerie comercială, nouă restaurante și cafenele, alături de o parcare cu o capacitate de 1.200 de locuri. „Proiectul și facilitățile fac oferta Nordis atractivă pe piața imobiliară, mai ales prin modelul unic de investiție, prin care clienții au opțiunea de a investi într-o cameră de hotel, care garantează o chirie lunară fixă 12 luni pe an”, subliniază reprezentanții Nordis Group.

Urmează o nouă etapă de dezvoltare

În cadrul evenimentului de inaugurare, Nordis Group a anunțat etapa a doua a ansamblului de pe litoral, ce va fi compusă din corpuri rezidenţiale cu peste 1.000 de apartamente. Aceasta va oferi turiştilor şi rezidenţilor spaţii de relaxare, plajă proprie, zonă de promenadă, terenuri de squash, sală polivalentă cu peste 1.000 de locuri, spațiu de joacă pentru copii, centru de recuperare medicală, spații comerciale și multe alte facilități.

„Într-un timp scurt, proiectul Nordis Mamaia a înregistrat câteva recorduri notabile – este cea mai rapidă dezvoltare din România. Acesta dispune de un design unic și facilități premium, propune o ofertă de investiție unică în țară, iar numărul de unități vândute depășește 90%. Ne bucurăm de atenția presei din țară și a celei internaționale, cât și de atenția clienților, a potențialilor investitori și, în viitorul apropiat, a turiștilor care vor alege Nordis Hotels. Promitem să excelăm în produsele și serviciile oferite, de aceea colaborarea cu Horwath, cel mai renumit brand de consultanță și evaluare în domeniul ospitalității la nivel mondial, ne reconfirmă investiția strategică de peste 100 milioane de euro pe care am făcut-o în prima etapă a proiectului de pe litoral. De asemenea, o creștere estimativă de 25% pe an a valorii de piață validează potențialul turistic al zonei, creșterea cererii de apartamente premium rezidențiale și de vacanță într-o zonă lipsită până acum de investiții substanțiale românești, străine sau proiecte de o asemenea anvergură, pe care românii le așteptau de mult.”

Emanuel Poștoacă, fondator Nordis Group

 

Despre Nordis Group:
Nordis Group este un grup de firme cu capital 100% românesc, specializat în dezvoltarea imobilelor și ansamblurilor de lux. Grupul de firme este format din șapte entități: Nordis Development, Nordis Architecture, Nordis Construct, Nobileo (membru Nordis Group), Nordis Hotels, Nordis Travel și Nordis Property Management.
Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Trei lucruri pe care trebuie să le iei în calcul când vrei să investești în imobiliare. Strategia de care ai nevoie pentru un randament excepțional

Să faci investiții care te pot ajuta să-ți câștigi pe termen lung independența financiară și să te bucuri de prosperitate ar trebui să fie un obicei pe care să-l...

citește mai departe
Cum investești inteligent în imobiliare? Sfaturi pentru profit maxim și riscuri minime în webinarul “Întreabă Expertul” din această săptămână

Vrei să faci o investiție în imobiliare, dar nu ești încă 100% sigur care este cea mai bună opțiune pentru tine? Participă gratuit la următorul webinar organizat de Imobiliare.ro...

citește mai departe
Tendințe imobiliare și zone fierbinți pe piața rezidențială din Timișoara

Zona Take Ionescu, Medicinei și cea situată în imediata apropiere a proiectului Iulius Town sunt unele dintre cele mai bine cotate din Timișoara. Prețurile la nivelul orașului diferă destul...

citește mai departe
Afaceri profitabile la malul mării. 5 proprietăți imobiliare cu potențial de investiție

Litoralul atrage nu doar turiști dornici de aventură și relaxare, ci și investitori avizați în căutarea celor mai bune oportunități pentru a-și multiplica capitalul. Pentru că, de ce nu,...

citește mai departe
Investițiile de tip shared ownership – noul mod de business din imobiliarele de lux. Care sunt avantajele?

În ultimii ani, termenul cunoscut din afara țării – shared ownership –  a câștigat popularitate pe piața investițiilor în imobiliarele de lux. Noul mod de business a apărut atât...

citește mai departe