Care sunt modalitățile de promovare la care poți apela atunci când vinzi o locuință

Înainte de a începe redactarea anunțului de vânzare orice proprietar trebuie să se hotărască ce modalități va folosi în procesul de promovare a locuinței pentru care caută un cumpărător.

Cele mai numeroase modalități de promovare se întâlnesc în mediul online. Principalul avantaj oferit de către acestea este numărul mare de persoane la care poate ajunge anunțul tău de vânzare și faptul că astfel anunțul poate fi actualizat și vizualizat la orice oră din zi sau din noapte.

Există însă și un dezavantaj – vei intra în competiție cu numeroși alți proprietari care încearcă să găsească un cumpărător așa că trebuie să te asiguri că locuința este prezentată cât mai atrăgător și că dispune de îmbunătățiri care să o diferențieze de alte proprietăți similare. Alegerea prețului corect este și ea deosebit de importantă, pentru că dacă locuința este supraevaluată, persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți imobiliare își vor da seama rapid comparând-o cu altele similare.

Promovarea online a anunțului de vânzare poate fi făcută prin intermediul mai multor platforme.

1. Site-uri specializate în imobiliare.

Publicarea anunțului pe o astfel de platformă îți oferă posibilitatea de a intra în contact direct doar cu persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți.

Cei care utilizează site-ul Imobiliare.ro au mai multe opțiuni la dispoziție care îi sprijină în procesul de găsire a unui cumpărător. Aproximativ 200.000 de proprietari folosesc această platformă care le oferă lunar acces la peste 1,9 milioane de cumpărători.

Prin secțiunea “Adaugă anunț” cu un singur click proprietarul ajunge direct pe pagina unde poate adăuga pe site locuința pe care vrea să o vândă.

Odată cu publicarea anunțului de vânzare poți beneficia și de instrumentele din “Contul meu”. Astfel, vei avea la dispoziție secțiunea “Anunțurile mele” care te ajută să gestionezi anunțurile adăugate de tine, să vezi care dintre acestea sunt active și care sunt inactive. De aici poți adăuga anunțuri noi sau poți să activezi anunțuri inactive.

Tot prin “Contul meu” poți fi mereu în contact cu persoanele interesate de proprietatea pe care vrei să o vinzi folosind chat-ul pus la dispoziție de Imobiliare.ro. Mesajele sunt instante și ai și acces la întregul istoric al conversațiilor.

Imobiliare.ro pune, de asemenea, la dispoziție o aplicație ușor de utilizat, prin care primești notificări direct pe telefonul mobil. Vezi rapid cele mai importante detalii despre anunțurile tale și poți să discuți cu eventualii cumpărători prin intermediul acesteia.

De menționat este și faptul că odată ce proprietatea ta intră în portofoliul unei agenții imobiliare reprezentanții acesteia vor promova anunțul și prin intermediul site-ului firmei, dar și prin alte metode, precum newsletterele către propria bază de clienți.

2. Site-uri generaliste de anunțuri.

Publicarea anunțului de vânzare pe un astfel de site este gratuită, dar nu garantează că vei ajunge specific la persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți. Astfel, este posibil ca procesul de vânzare să se extindă pe o perioadă mai lungă de timp. În plus, și site-urile generaliste percep taxe pentru a promova suplimentar proprietatea.

3. Rețelele sociale.

O altă modalitate de promovare a proprietății scoase la vânzare în mediul online este cea a utilizării rețelelor sociale, precum Facebook.

Poți să faci acest lucru folosind butoanele social media puse la dispoziția ta de Imobiliare.ro. Astfel, anunțul tău va putea fi postat direct atât pe propriul timeline, cât și în grupuri, va fi trimis ca mesaj privat sau, acolo unde este cazul, va fi publicat direct pe pagini pe care le administrezi tu.

Este important să te asiguri că anunțul tău ajunge în grupurile de Facebook specializate în imobiliare pentru că acolo se află persoane cu adevărat interesate de achiziționarea unei locuințe.

Dacă lucrezi cu o agenție imobiliară, specialiștii acesteia se pot ocupa de promovarea proprietății prin rețelele sociale, în special în cazul reprezentării exclusive.

Există și o serie de modalități offline de promovare a unei locuințe, dar acestea din urmă au devenit din ce în ce mai puțin utilizate odată cu dezvoltarea platformelor digitale. Este vorba despre anunțurile publicate în ziare, fie ele locale sau cu distribuție națională.

Poți încerca, totodată, să îți pui un banner la balcon prin care să anunți vânzarea locuinței.

Pune direct o întrebare

Experții noștrii imobiliari vor căuta soluții și îți vor oferi sfaturi

Citește cele mai noi știri din piață
De ce este indicată o investiție imobiliară în Brașov? Descoperă prețul acestui apartament cu o priveliște de milioane – FOTO

Brașovul este unul dintre cele mai frumoase orașe din România, iar posibilitatea de a cumpăra o proprietate în inima sa istorică apare rar. Recent au fost scoase însă la...

citește mai departe
Imobiliare.ro: 25 de ani de imobiliare online în România. Cum arăta piața imobiliară în 2000 și ce este diferit acum – ANALIZĂ

Lansat în ianuarie 2000, Imobiliare.ro, primul portal autohton care a oferit servicii de digitalizare a pieței imobiliare din România, aniversează 25 de ani de existență online. Tehnologia a evoluat...

citește mai departe
De ce este indicată o investiție imobiliară în Brașov? Descoperă prețul acestui apartament cu o priveliște de milioane – FOTO

Brașovul este unul dintre cele mai frumoase orașe din România, iar posibilitatea de a cumpăra o proprietate în inima sa istorică apare rar. Recent au fost scoase însă la...

citește mai departe
Imobiliare.ro: 25 de ani de imobiliare online în România. Cum arăta piața imobiliară în 2000 și ce este diferit acum – ANALIZĂ

Lansat în ianuarie 2000, Imobiliare.ro, primul portal autohton care a oferit servicii de digitalizare a pieței imobiliare din România, aniversează 25 de ani de existență online. Tehnologia a evoluat...

citește mai departe
Ghid pentru alegerea centralei termice: Tipuri, costuri și reglementări europene – VIDEO

Tot mai mulți români își doresc să aibă o centrală termică proprie în locuință pentru a obține independența față de sistemul de termoficare local, în contextul în care avariile...

citește mai departe
Cum ar fi să locuiești în centrul celui mai scump oraș din România? Se vinde un apartament la doi pași de Piața Unirii – FOTO

În centrul Clujului, pe Bulevardul Eroilor, una dintre cele mai circulate artere ale orașului, se află Casa Mică Bánffy, o clădire cu o istorie deosebită. Aceasta dispune de elemente...

citește mai departe
Economii mari cu pași simpli. Cum reduci facturile de energie fără investiții costisitoare? – VIDEO

În cadrul webinarului “Întreabă Expertul” organizat de Imobiliare.ro, Sergiu Sârbu, auditor energetic și administrator Certific.ro, a oferit soluții simple și eficiente pentru reducerea consumului de energie și obținerea unor...

citește mai departe
Casă sau apartament. Care este cea mai bună alegere?

Apartamente concepute asemenea unor vile. Case mai ieftine decât apartamentele și ce aleg cumpărătorii? Într-un interviu recent pentru Imobiliare.ro Talks, Irina Alexandra Bătănoiu, reprezentanta dezvoltatorului New Residences, vorbește despre...

citește mai departe
Cum arată locuința ideală în 2025? Cei mai mulți români vor să devină proprietari cu cel mult 120.000 euro – SONDAJ

Apartamentele cu 2 camere aflate în marile orașe din țară sunt cele mai populare locuințe în 2025 în rândul cumpărătorilor. Pentru a fi considerate ideale, acestea trebuie să fie...

citește mai departe
Ce creșteri ale prețurilor anticipează specialiștii pe fondul Ordonanței trenuleț? Încurajarea muncii la gri și falimentul unor firme din construcții, printre primele efecte ale modificărilor legislative

Câștiguri mai mici pentru salariați, noi presiuni puse pe angajatori, încurajarea acceptării muncii la gri, dificultăți în ocuparea joburilor vacante într-unul dintre sectoarele cele mai afectate de deficitul de...

citește mai departe
Cât costă această priveliște? Atenție – cumperi locuința, dar baia e pe hol, la comun – FOTO

O cameră cu o suprafață de 18 metri pătrați situată într-un imobil aflat la doi pași de kilometrul 0 al Capitalei a fost scoasă recent la vânzare pentru suma...

citește mai departe
Cum arată cea mai scumpă vilă pentru care se caută chiriaș în România? Chiria lunară poate să acopere costul unei garsoniere – GALERIE FOTO

Cea mai scumpă proprietate din România pentru care se caută în această perioadă un chiriaș se află în Capitală. Chiria solicitată lunar poate să acopere costul unei garsoniere! Este...

citește mai departe
Cât plătești pentru un apartament la începutul lui 2025? Daniel Crainic, Imobiliare.ro: Acesta poate fi un an al oportunităților de moment, în care va fi important să stăm cu ochii pe piață – HARTĂ

Anul 2025 începe cu surprize pe piața imobiliară. Prețurile ating un nou record în cel mai scump oraș din țară și înregistrează evoluții spectaculoase în principalul centru economic al...

citește mai departe
Retrospectivă Imobiliare.ro: Cinci tendințe care au dominat piața rezidențială și ce anticipează experții pentru 2025

Anul 2024 a fost unul bun pentru piața rezidențială, evoluția sa pozitivă fiind susținută inclusiv de condițiile mai atractive de accesare a creditelor ipotecare în comparație cu 2023. Cererea...

citește mai departe
2024 în imobiliare: analiza tendințelor și previziuni pentru viitor. Interviu cu Mădălina Angheloiu

Invitată în cadrul unui interviu acordat Imobiliare.ro, Mădălina Angheloiu, broker și owner REM/AX, cu peste 17 ani de experiență, desemnată Personalitatea feminină a anului 2023 în Imobiliare, a oferit...

citește mai departe