Care sunt modalitățile de promovare la care poți apela atunci când vinzi o locuință

Înainte de a începe redactarea anunțului de vânzare orice proprietar trebuie să se hotărască ce modalități va folosi în procesul de promovare a locuinței pentru care caută un cumpărător.

Cele mai numeroase modalități de promovare se întâlnesc în mediul online. Principalul avantaj oferit de către acestea este numărul mare de persoane la care poate ajunge anunțul tău de vânzare și faptul că astfel anunțul poate fi actualizat și vizualizat la orice oră din zi sau din noapte.

Există însă și un dezavantaj – vei intra în competiție cu numeroși alți proprietari care încearcă să găsească un cumpărător așa că trebuie să te asiguri că locuința este prezentată cât mai atrăgător și că dispune de îmbunătățiri care să o diferențieze de alte proprietăți similare. Alegerea prețului corect este și ea deosebit de importantă, pentru că dacă locuința este supraevaluată, persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți imobiliare își vor da seama rapid comparând-o cu altele similare.

Promovarea online a anunțului de vânzare poate fi făcută prin intermediul mai multor platforme.

1. Site-uri specializate în imobiliare.

Publicarea anunțului pe o astfel de platformă îți oferă posibilitatea de a intra în contact direct doar cu persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți.

Cei care utilizează site-ul Imobiliare.ro au mai multe opțiuni la dispoziție care îi sprijină în procesul de găsire a unui cumpărător. Aproximativ 200.000 de proprietari folosesc această platformă care le oferă lunar acces la peste 1,6 milioane de cumpărători.

Prin secțiunea “Adaugă anunț” cu un singur click proprietarul ajunge direct pe pagina unde poate adăuga pe site locuința pe care vrea să o vândă.

Odată cu publicarea anunțului de vânzare poți beneficia și de instrumentele din “Contul meu”. Astfel, vei avea la dispoziție secțiunea “Anunțurile mele” care te ajută să gestionezi anunțurile adăugate de tine, să vezi care dintre acestea sunt active și care sunt inactive. De aici poți adăuga anunțuri noi sau poți să activezi anunțuri inactive.

Tot prin “Contul meu” poți fi mereu în contact cu persoanele interesate de proprietatea pe care vrei să o vinzi folosind chat-ul pus la dispoziție de Imobiliare.ro. Mesajele sunt instante și ai și acces la întregul istoric al conversațiilor.

Imobiliare.ro pune, de asemenea, la dispoziție o aplicație ușor de utilizat, prin care primești notificări direct pe telefonul mobil. Vezi rapid cele mai importante detalii despre anunțurile tale și poți să discuți cu eventualii cumpărători prin intermediul acesteia.

De menționat este și faptul că odată ce proprietatea ta intră în portofoliul unei agenții imobiliare reprezentanții acesteia vor promova anunțul și prin intermediul site-ului firmei, dar și prin alte metode, precum newsletter-ele către propria bază de clienți.

2. Site-uri generaliste de anunțuri.

Publicarea anunțului de vânzare pe un astfel de site este gratuită, dar nu garantează că vei ajunge specific la persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți. Astfel, este posibil ca procesul de vânzare să se extindă pe o perioadă mai lungă de timp. În plus, și site-urile generaliste percep taxe pentru a promova suplimentar proprietatea.

3. Rețelele sociale.

O altă modalitate de promovare a proprietății scoase la vânzare în mediul online este cea a utilizării rețelelor sociale, precum Facebook.

Poți să faci acest lucru folosind butoanele social media puse la dispoziția ta de Imobiliare.ro. Astfel, anunțul tău va putea fi postat direct atât pe propriul timeline, cât și în grupuri, va fi trimis ca mesaj privat sau, acolo unde este cazul, va fi publicat direct pe pagini pe care le administrezi tu.

Este important să te asiguri că anunțul tău ajunge în grupurile de Facebook specializate în imobiliare pentru că acolo se află persoane cu adevărat interesate de achiziționarea unei locuințe.

Dacă lucrezi cu o agenție imobiliară, specialiștii acesteia se pot ocupa de promovarea proprietății prin rețelele sociale, în special în cazul reprezentării exclusive.

Există și o serie de modalități offline de promovare a unei locuințe, dar acestea din urmă au devenit din ce în ce mai puțin utilizate odată cu dezvoltarea platformelor digitale. Este vorba despre anunțurile publicate în ziare, fie ele locale sau cu distribuție națională.

Poți încerca, totodată, să îți pui un banner la balcon prin care să anunți vânzarea locuinței.

Pune direct o întrebare

Experții noștrii imobiliari vor căuta soluții și îți vor oferi sfaturi

Citește cele mai noi știri din piață
Se vinde un apartament în cea mai fotografiată clădire din Timișoara. De câți bani ai nevoie pentru a fi noul proprietar? – FOTO

Un apartament aflat în Palatul Brück, cea mai fotografiată clădire din inima Timișoarei, a fost scos recent la vânzare pe Imobiliare.ro.  Locuința cu patru camere se află la etajul...

citește mai departe
Atenție la preț! Scumpiri de peste 12% pe piața imobiliară. Este un moment bun să cumperi la final de 2024?

Noiembrie aduce vești importante pentru piața imobiliară din România, conform celui mai recent raport trimestrial publicat de Imobiliare.ro. Datele indică o creștere semnificativă a prețului mediu al apartamentelor, marcând...

citește mai departe
Se vinde un apartament în cea mai fotografiată clădire din Timișoara. De câți bani ai nevoie pentru a fi noul proprietar? – FOTO

Un apartament aflat în Palatul Brück, cea mai fotografiată clădire din inima Timișoarei, a fost scos recent la vânzare pe Imobiliare.ro.  Locuința cu patru camere se află la etajul...

citește mai departe
Atenție la preț! Scumpiri de peste 12% pe piața imobiliară. Este un moment bun să cumperi la final de 2024?

Noiembrie aduce vești importante pentru piața imobiliară din România, conform celui mai recent raport trimestrial publicat de Imobiliare.ro. Datele indică o creștere semnificativă a prețului mediu al apartamentelor, marcând...

citește mai departe
Implementarea nZEB, văzută prin ochii dezvoltatorului. Cât cresc costurile și ce îi atrage pe cumpărători?

Știai că toate clădirile noi din România trebuie să respecte un standard obligatoriu? Se numește nZEB și în continuare vei afla de ce este important să te asiguri că...

citește mai departe
Soluția ta completă pentru amenajări interioare premium – Delta Studio (P)

Cu o experiență vastă și un portofoliu aliniat celor mai noi tendințe din piața designului, Delta Studio se poziționează ca lider în amenajările interioare la cheie din România. Profesionalismul...

citește mai departe
Apartamentele se vând mai repede decât la începutul anului. Bucureștenii găsesc cel mai ușor cumpărători. Timișorenii negociază cel mai mult prețul – Raport Imobiliare.ro

Apartamentele se vând mai repede odată cu apropierea finalului de an față de începutul lui 2024. Proprietarii și dezvoltatorii din București se pot declara cu adevărat mulțumiți, dacă luăm...

citește mai departe
Reduceri de peste 79% de Black Friday pe Imobiliare.ro. Profită de ocazie și găsește un cumpărător în timp record!

Săptămâna aceasta vine cu oferte de Black Friday pe Imobiliare.ro. Profită și tu de aceste reduceri substanțiale și adaugă un anunț! Doar în perioada 7-8 noiembrie ai ocazia de...

citește mai departe
Build21: Comunități unite pentru succesul fiecărui proiect (P)

Build21 își construiește viziunea și succesul pe implicarea activă a trei tipologii de comunități esențiale: experții, investitorii și rezidenții fiecăruia dintre cele 21 de proiecte. Acest model colaborativ și...

citește mai departe
Orașul unde plătești cu 75% mai mult decât prețul pe țară pentru un apartament nou – GRAFICE

Românii plătesc tot mai mult pentru a deveni proprietari. Apartamentele s-au scumpit într-un an la nivel național cu 13%. Prețul mediu solicitat de proprietari și dezvoltatori a ajuns la...

citește mai departe
Câștigătorii Concursului “Învăluie-ți casa în farmecul Halloween-ului!”

Felicitări celor trei câștigători: Organizatorul se angajează să ofere trei vouchere JUMBO, în valoare totală de 600 RON (1 voucher 300 RON, 1 voucher 200 RON, 1 voucher 100...

citește mai departe
nZEB între marketing și realitate. Ce trebuie să știi când cumperi o locuință nouă? – VIDEO

Dacă îți cauți în această perioadă o locuință, atunci ai auzit cu siguranță de nZEB. Dar ce înseamnă de fapt acest standard și cât de important este pentru tine...

citește mai departe
Cum poți investi în imobiliare prin tehnologia blockchain?

Și-a început cariera în sectorul imobiliar în anul 2009, când a înființat Cross Structural Design, o firmă de proiectare structurală care a atras imediat interesul piețelor internaționale, colaborând în...

citește mai departe
Se vinde cea mai îndrăgită proprietate de lângă Timișoara. Costă 4,9 milioane de euro și include un parc de aventură și o școală de echitație – FOTO

Domeniul Herneacova, aflat la 30 de minute de mers cu mașina de Timișoara, a fost scos la vânzare pe Imobiliare.ro pentru suma de 4,9 milioane de euro. Viitorul proprietar...

citește mai departe
Rămȃne România o piaţă atractivă pentru investitorii imobiliari străini? (P)

Potrivit unei analize Deloitte publicate în 2024, România se dovedește încă o ţară ieftină din perspectiva preţurilor pe zona imobiliară rezidenţială. Pentru achiziţia unui apartament nou de 70 mp...

citește mai departe