Reprezentanții companiei dezvoltatoare cred că în perioada următoare românii se vor orienta mai mult spre destinațiile turistice autohtone.
Dezvoltatorul Nordis Group a anunțat că, în perioada martie-mai 2020, a vândut 100 de unități locative în cadrul ansamblului imobiliar Nordis Mamaia, în ciuda situației create de răspândirea COVID-19. Această cifră reprezintă un avans de circa 47% față de perioada similară a anului trecut. Dintre apartamentele contractate în perioada menționată, 75 sunt apartamente în hotel, iar 25 sunt apartamente în zona rezidențială. În momentul de față, ponderea unităților vândute în cadrul ansamblului este de 54% – dintr-un total de 730 de camere de hotel și 290 de apartamente rezidențiale.
„La începutul situației create de pandemie, în martie, comportamentul clienților Nordis s-a schimbat într-o mică măsură, puțini dintre ei au ezitat în privința achizițiilor. Mai mult, având in vedere că produsul pus în piață de noi este inovator și unic, numărul tranzacțiilor a crescut semnificativ comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Dată fiind situația excepțională prin care cu toții am trecut, valoarea banilor scade, dobânzile se micșorează, oamenii au preferat să investească în proprietăți care să le aducă un randament sigur.”
Alexandru Mihai, Senior Partner Nordis Group
Reorientare în materie de turism?
Potrivit reprezentanților companiei, după perioada de izolare, piața imobiliară autohtonă își revine, treptat, la normal – și chiar se înregistrează o creștere a numărului de cereri comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. La nivel general, pe piața de real estate au apărut proiecte noi, resimțindu-se, totodată, o revenire a numărului de clienți interesați. „Credem că românii se vor axa în anii următorii pe turismul local. Cu toții am devenit mult mai precauți cu privire la locurile pe care le alegem ca destinație turistică, încercăm să evităm aglomerațiile, aeroporturile și să găsim destinații mult mai apropiate și sigure. Dacă în urmă cu trei luni turiștii ar fi ales o destinație îndepărtată, acum e mai probabil să se concentreze pe turismul intern, implicit pe litoralul românesc, o tendință care cred că se va păstra și în următorii ani”, subliniază Alexandru Mihai, Senior Partner în cadrul Nordis Group.
Citește și:
Noi măsuri „de relaxare”, cu efect în domeniul turismului, dar și în industria HoReCa
O investiție imobiliară… altfel
Proiectul Nordis Mamaia oferă oportunitatea investiției într-o cameră de hotel menită să genereze venituri pentru proprietar, dar care poate fi și folosită de către acesta, timp de o săptămână pe an.
Ansamblul imobiliar dispune de facilități de lux, precum cel mai mare SPA de pe litoralul românesc (cu o dimensiune de 3.200 de metri pătrați), dar și plajă proprie de 10.000 de metri pătrați. Tot în incinta complexului se găsește și o clinică medicală și de recuperare, kinetoterapie și medicină sportivă.
Pentru petrecerea timpului liber, ansamblul oferă acces la nouă restaurante și cafenele, cinematograf VIP, dar și galerie comercială cu magazine de lux, loc de joacă pentru copii și sală de fitness. Pentru proprietarii de apartamente rezidențiale, facilitățile includ concierge, room service și servicii de curățenie.