Centura de nord a Capitalei a costat aproximativ 100 milioane euro si va fi gata anul acesta. Partea carosabila va fi extinsa la patru benzi pe o lungime de 20,46 km, intre DN7 si DN2, dar nu va avea cele trei poduri pe care autoritatile au anuntat ca le vor construi.
Potrivit Gandul, doua dintre poduri, respectiv cele care ar fi trebuit sa treaca peste drumurile judetene, la Tunari si Stefanesti, au fost proiectate la un singur sens de mers, si ar fi limitat practic traficul.
Autoritatile nu au reproiectate podurile, in schimb sustin ca acestea ar putea fi realizate de Consiliul Judetean Ilfov.
“Am discutat cu oficialii Consiliului Judetean Ilfov posibilitatea ca ei sa construiasca poduri care sa supratraverseze centura, care pot fi la o singura banda pe sens.
Daca facem noi podurile peste drumurile judetene, ele trebuie sa aiba doua benzi pe sens, varianta mai scumpa”, a declarat pentru Gandul Hari Cristian Dascalu, director adjunct al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), responsabil cu centurile ocolitoare.
Cel de-al treilea pod va trebui sa treaca peste calea ferata de la Otopeni, dar nu va fi gata in 2010, asa cum anuntasera autoritatile, pentru ca exproprierile si ritmul constructorului au intarizat lucrarile, scrie publicatia amintita.
Articol preluat de pe bloombiz.ro