Principalul criteriu de selecţie între produse similare este acum raportul calitate-preţ al produselor.
Când vine vorba de renovarea locuinţei, românii se concentrează în primă fază pe spaţiile deschise vizitatorilor, potrivit datelor unuia dintre marii retaileri de bricolaj activi pe piaţa locală. „În funcţie de vânzările realizate în magazinele Hornbach, băile şi camerele de zi se clasează în topul celor mai renovate zone din locuinţele românilor, în ultimul an. În plus, şi pentru reamenajarea grădinilor am observat un interes în creştere în ultima perioadă”, subliniază Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România. Astfel, pe categoria de produse pentru locuinţă, articolele care au înregistrat cele mai mari vânzări au fost vopselele, pardoselile şi obiectele sanitare, în timp ce, în materie de grădinărit, cele mai populare au fost articolele pentru îngrijirea gazonului.
Potrivit reprezentanţilor Hornbach, în ultima perioadă s-a resimţit o schimbare vizibilă în atitudinea consumatorului român: acesta a devenit mai atent la cheltuieli, mai disciplinat. Astfel, dacă în trecut designul era principalul factor de decizie, astăzi cumpărătorul de produse de bricolaj se orientează în primul rând în funcţie de raportul calitate-preţ al materialelor.
Citeşte mai multe articole din secţiunea Home & Deco