Apetitul românilor pentru construcţii şi renovări creşte vânzările magazinelor de bricolaj

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii
Publicat pe: 11 Octombrie 2012, Ultima actualizare: 11 Octombrie 2012

Ţara noastră se numără printre pieţele europene în care retailerul Hornbach a consemnat rezultate financiare pozitive.

În prima jumătate a anului financiar 2012/2013 (1 martie – 31 august 2012), grupul Hornbach Holding AG, care deţine reţeaua locală de magazine de bricolaj Hornbach, a raportat la nivel internaţional o creştere de 1% a vânzărilor consolidate, până la 1,79 miliarde de euro. În condiţiile în care vânzările din cele opt pieţe din afara ţării-mamă (Germania) au indicat un declin de 2,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, piaţa locală a avut o evoluţie pozitivă la acest capitol. „În anumite ţări, cum este şi cazul României, am reuşit să generăm creşteri în vânzări comparativ cu aceeaşi perioadă a anului fiscal anterior şi să depăşim media înregistrată de sectorul de profil în prima jumătate a lui 2012-2013”, spune Albrecht Hornbach, preşedintele Consiliului de Administraţie al Hornbach Holding AG.

Majorarea veniturilor Hornbach în perioada menţionată se datorează însă în mod preponderent rezultatelor pozitive consemnate în ţara-mamă. “Suntem încântaţi îndeosebi de perfomanţa puternică a magazinelor noastre din Germania, care rămâne, de departe, cea mai mare piaţă a noastră. Aici ne-am depăşit competitorii şi am câştigat, din nou, cotă de piaţă, realizând vânzări în creştere cu 1,5%, la 971,3 milioane de euro, în primele şase luni”, punctează Albrecht Hornbach. Acesta estimează că în 2012 grupul Hornbach va reuşi să-şi devanseze concurenţii. „Având în vedere actualul boom din sectorul german de construcţii pe zona rezidenţială şi de renovare, aceşti clienţi sunt foarte activi”, explică reprezentantul companiei.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Noi donații în lupta împotriva COVID-19 din partea unor companii din imobiliare și construcții

Fondurile vizează atât achiziția de echipamente de protecție pentru personalul medical din spitale, cât și sprijinirea categoriilor de populație vulnerabile. Săptămâna aceasta, câteva companii din domeniul imobiliarelor și al...

citește mai departe
Pe șantierele din construcții încă se lucrează. De ce poate depinde continuarea activității – dincolo de o decizie a autorităților

În momentul de față, decizia de a întrerupe – sau nu – activitatea se află la latitudinea angajatorilor. În ciuda restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii COVID-19, o...

citește mai departe
„Se lucrează la foc continuu în construcții” – iar dezvoltatorii vor produse de calitate pentru ansamblurile rezidențiale

Un jucător dintr-o industrie conexă a construcțiilor semnalează un interes ridicat pentru produse din categoria premium pe segmentul rezidențial. Producătorul local de uși, ferestre și parchet Pinum, parte a...

citește mai departe
Construcțiile de locuințe, pe cale să-și ia zborul în 2018?

La fel ca anul trecut, în 2018 au apărut noi și noi anunțuri de „lansare” a unor ansambluri rezidențiale – în Capitală în primul rând, dar și în orașele...

citește mai departe
2018: Piața construcțiilor poate că „duduie”, dar statisticile nu prea o arată. Află de ce!

Deși apetitul pentru construcția de locuințe a devenit mai puternic în ultimii ani – un fapt ce se poate vedea cu ochiul liber în piață și în 2018 –,...

citește mai departe