Ţara noastră se numără printre pieţele europene în care retailerul Hornbach a consemnat rezultate financiare pozitive.
În prima jumătate a anului financiar 2012/2013 (1 martie – 31 august 2012), grupul Hornbach Holding AG, care deţine reţeaua locală de magazine de bricolaj Hornbach, a raportat la nivel internaţional o creştere de 1% a vânzărilor consolidate, până la 1,79 miliarde de euro. În condiţiile în care vânzările din cele opt pieţe din afara ţării-mamă (Germania) au indicat un declin de 2,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, piaţa locală a avut o evoluţie pozitivă la acest capitol. „În anumite ţări, cum este şi cazul României, am reuşit să generăm creşteri în vânzări comparativ cu aceeaşi perioadă a anului fiscal anterior şi să depăşim media înregistrată de sectorul de profil în prima jumătate a lui 2012-2013”, spune Albrecht Hornbach, preşedintele Consiliului de Administraţie al Hornbach Holding AG.
Majorarea veniturilor Hornbach în perioada menţionată se datorează însă în mod preponderent rezultatelor pozitive consemnate în ţara-mamă. “Suntem încântaţi îndeosebi de perfomanţa puternică a magazinelor noastre din Germania, care rămâne, de departe, cea mai mare piaţă a noastră. Aici ne-am depăşit competitorii şi am câştigat, din nou, cotă de piaţă, realizând vânzări în creştere cu 1,5%, la 971,3 milioane de euro, în primele şase luni”, punctează Albrecht Hornbach. Acesta estimează că în 2012 grupul Hornbach va reuşi să-şi devanseze concurenţii. „Având în vedere actualul boom din sectorul german de construcţii pe zona rezidenţială şi de renovare, aceşti clienţi sunt foarte activi”, explică reprezentantul companiei.