Prima fază a proiectului este deja finalizată – și locuită de proprietari –, iar cea de-a doua se află în proces de construcție; cele două sunt contractate în proporție de 85%, respectiv 65%.
Dacă te gândești la achiziția unei locuințe noi, cu siguranță ai o listă de cerințe pe care dorești să le „bifezi”. În lumina scumpirilor de pe piața energiei, recente și anunțate, probabil că un nivel cât mai scăzut al facturilor la utilități se numără printre criteriile tale de selecție. „Cheltuielile cu energia au devenit un subiect foarte important în ultima perioadă, deoarece prețurile pe acest segment au crescut semnificativ. Prin urmare, materialele folosite și sistemele inteligente se numără printre cerințele principale ale cumpărătorilor de apartamente noi”, spune Ana-Maria Cioclei, Director de Marketing în cadrul Cordia România, compania dezvoltatoare a ansamblului rezidențial Parcului20. Amplasat în nordul Bucureștiului, în zona Expoziţiei, acesta este un proiect perfect adaptat noului tip de cerere. „Materialele folosite în construcție și sistemele smart home de ultimă generație, o dotare standard în cazul apartamentelor din Parcului20, contribuie în mod semnificativ la o eficiență energetică sporită, implicit la facturi reduse cu energia”, completează reprezentanta Cordia România.
Compartimentare eficientă, terase și balcoane generoase
Amplasat pe Strada Parcului, nr. 20, la doar două minute cu mașina de Piața Presei Libere și la doar șase minute cu bicicleta de Parcul Herăstrău, ansamblul Parcului20 este proiectat să cuprindă 485 de apartamente noi, realizate cu materiale şi soluţii de construcţii din categoria premium. Construcția acestuia se desfășoară în două în două etape, fiecare dintre acestea constând într-o clădire cu o înălţime de douăsprezece etaje fiecare, ultimul fiind retras. Prima fază a proiectului, ce cuprinde 265 de apartamente, a fost livrată, iar proprietarii s-au mutat deja în apartamente. Cea de-a doua etapă, alcătuită din 220 de apartamente, se află momentan în construcție. Cordia România a vândut 85% din prima fază a proiectului și 65% din faza a doua a ansamblului rezidențial. Toate unitățile locative din cadrul proiectului sunt eficient compartimentate, dispun de terase și balcoane generoase, de spații ample destinate depozitării și zone adecvate lucrului de acasă.
„Printre cerințele clienților de apartamente se mai numără o cameră în plus față de necesarul pentru locuire, în care să-și poată amenaja un birou acasă. Pandemia încă nu s-a încheiat, din păcate, iar modul de lucru hibrid, acasă și la birou, este varianta care va fi aleasă de angajatori și angajați în perioada următoare, așadar acest tip de cerere va continua să crească.”
Ana-Maria Cioclei, Director de Marketing Cordia România
Grădină privată de peste 3.000 de metri pătrați
Arhitectura sa modernă a transformat ansamblul Parcului20 într-un reper al zonei Expoziției. Volumetria este echilibrată și armonioasă, iar fațadele se evidențiază datorită placării parțiale cu ALUCOBOND®, texturii finisajelor, balcoanelor generoase și suprafețelor vitrate mari. Proiectul rezidenţial este retras cu 150 de metri de drumul principal, iar între clădiri există o distanţă de 100 de metri, pentru a putea oferi intimitatea necesară comunităţii.
Cordia România consideră grădinile interioare ca o dotare standard pentru un proiect premium și a ales să investească bugete semnificative în concept și implementare pentru a crea un miniparc privat pentru comunitate. Ca atare, Parcului20 va beneficia de o grădină interioară de peste 3.000 de metri pătrați, cu zone de relaxare, o zonă dedicată sesiunilor de yoga, zona de exerciţii calistenice și multă vegetaţie.
„Spațiile verzi din interiorul proiectului și din apropierea lui sunt o altă cerință importantă a clienților de pe segmentul de apartamente, întrucât au nevoie de momente de relaxare după o zi de muncă de acasă. Parcului20 bifează și aceste cerințe pentru că este amplasat în apropiere de Parcul Herăstrău și are o grădină interioară de peste 3.000 mp, cu zone pentru exerciții calestenice și sesiuni de yoga în aer liber. Momentan este provizoriu amenajată și va fi dată în întregime în folosință la finalizarea fazei a doua.”
Ana-Maria Cioclei, Director de Marketing Cordia România
Cordia este unul dintre cele mai mari grupuri de dezvoltare rezidențială și investiții corporative din regiunea Europei Centrale și de Est, cu un brand puternic și bine cunoscut, prezent pe segmentele mediu și mediu superior ale piețelor din Ungaria, Polonia, România și Spania (printr-un proiect-pilot aflat în desfășurare). Cordia este de asemenea activă pe piața din Regatul Unit al Marii Britanii, prin Blackswan Property. Grupul Cordia are o experiență de peste 20 de ani și a câștigat multiple premii internaționale, printre care: „ULI Global Awards for Excellence”, „Best Mixed-Use Project in Europe” International Property Awards, Bloomberg TV, The New York Times, „Best Purpose Built Project Worldwide”, acordat de Federația Internațională pentru Real Estate (FIABCI).
În România, Cordia dezvoltă proiecte rezidențiale în conformitate cu valorile companiei, axate pe bunăstare, eficiență energetică și dezvoltare comunitară și analizează în prezent terenurile în portofoliul companiei pe care să le dezvolte în continuare, în funcție de evoluția reglementărilor urbanistice. În calitate de membru al Grupului Futureal, Cordia este dedicată regenerării urbane și îmbunătățirii „țesutului” urban.