Proiectul de retail va avea o suprafaţă închiriabilă de 55.000 de metri pătraţi şi va cuprinde peste 120 de magazine.
În ultimul trimestru al acestui an se va deschide în Craiova centrul comercial Electroputere Parc. În momentul de faţă, acesta este închiriat în proporţie de 80%, potrivit informaţiilor oficiale. Dezvoltat de K & S Developments, în parteneriat cu Auchan Romania, mallul presupune o investiţie de 90 milioane de euro şi va cuprinde un total de 55.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale, peste 120 de magazine şi 1.900 de locuri de parcare. „Electroputere Parc va fi primul centru comercial din oraş, fiind situat într-o zonă cu acces şi vizibilitate foarte bune. Este pentru prima dată în România când un dezvoltator se hotărăşte să păstreze o clădire industrială şi s-o transforme într-un proiect de retail, menţinând faţada şi elementele construcţiei industriale”, subliniază Răzvan Sin, şeful departamentului de retail al DTZ Echinox (agentul exclusiv al proiectului).
Ancorele centrului comercial sunt hypermarketul Auchan, cu o suprafaţă de 11.000 de metri pătraţi, Decathlon, cu 3.500 de metri pătraţi, Kiabi, cu 1.800 de metri pătraţi, Leroy Merlin, cu 10.000 de metri pătraţi, şi Norauto, cu un spaţiu de 1.100 de metri pătraţi. Printre brandurile ce vor fi prezente în cadrul Electroputere Parc se mai numără C&A, NewYorker, Takko, Bata, Deichmann, Otter, Leonardo, Altex, Domo, Splend’or, B & B Collection şi Yves Rocher.