Primul mall din Craiova se va deschide în ultimul trimestru al anului. 80% din spaţii sunt închiriate

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 3 Martie 2011, Ultima actualizare: 03 Martie 2011

Proiectul de retail va avea o suprafaţă închiriabilă de 55.000 de metri pătraţi şi va cuprinde peste 120 de magazine.

În ultimul trimestru al acestui an se va deschide în Craiova centrul comercial Electroputere Parc. În momentul de faţă, acesta este închiriat în proporţie de 80%, potrivit informaţiilor oficiale. Dezvoltat de K & S Developments, în parteneriat cu Auchan Romania, mallul presupune o investiţie de 90 milioane de euro şi va cuprinde un total de 55.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale, peste 120 de magazine şi 1.900 de locuri de parcare. „Electroputere Parc va fi primul centru comercial din oraş, fiind situat într-o zonă cu acces şi vizibilitate foarte bune. Este pentru prima dată în România când un dezvoltator se hotărăşte să păstreze o clădire industrială şi s-o transforme într-un proiect de retail, menţinând faţada şi elementele construcţiei industriale”, subliniază Răzvan Sin, şeful departamentului de retail al DTZ Echinox (agentul exclusiv al proiectului).

Ancorele centrului comercial sunt hypermarketul Auchan, cu o suprafaţă de 11.000 de metri pătraţi, Decathlon, cu 3.500 de metri pătraţi, Kiabi, cu 1.800 de metri pătraţi, Leroy Merlin, cu 10.000 de metri pătraţi, şi Norauto, cu un spaţiu de 1.100 de metri pătraţi. Printre brandurile ce vor fi prezente în cadrul Electroputere Parc se mai numără C&A, NewYorker, Takko, Bata, Deichmann, Otter, Leonardo, Altex, Domo, Splend’or, B & B Collection şi Yves Rocher.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Colliers: Marile centre comerciale au făcut investiții de peste jumătate de milion de euro ca să se pregătească pentru redeschiderea din 15 iunie

Retailerii se așteaptă la o recuperare parțială a vânzărilor pe timpul verii și estimează că numărul vizitatorilor ar putea reveni la normal în decembrie. Potrivit datelor Colliers International, centrele...

citește mai departe
România, puţin atractivă pentru retaileri, după o intrare ca H&M?

Performanţele economice slabe fac ca ţara noastră să pălească în comparaţie cu alte pieţe ce-şi revin mai rapid după recesiune. Unul dintre factorii ce promite să susţină dezvoltarea pieţei...

citește mai departe
Retailerii internaţionali menţin chiriile spaţiilor comerciale la cote ridicate

Din al doilea trimestru al anului trecut, preţurile cerute de proprietarii spaţiilor de retail au început să se stabilizeze. Piaţa autohtonă de retail este printre primele segmente imobiliare ce...

citește mai departe
JLL: În 2011 vor fi finalizate maximum 9 centre comerciale, din 15 anunţate

Deşi multe proiecte au fost anunţate, puţine corespund standardelor vest-europene şi nu toate au o dată sigură de livrare. La nivelul real estate-ului autohton, segmentul de retail oferă semne...

citește mai departe
Ce retaileri deschid cele mai multe magazine noi în recesiune

Brandurile de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii au cele mai agresive strategii de expansiune. Cea mai mare parte a noilor branduri intrate pe piaţa autohtonă în ultimele 18 luni activează...

citește mai departe