În ce mall găseşti reduceri de 80-90% de sărbători

scris de Adriana Lefter in categoria Ştirea zilei
Publicat pe: 3 Decembrie 2010, Ultima actualizare: 03 Decembrie 2010

Proprietarii Vitantis Shopping Center au lansat o campanie prin care sprijină retailerii să ofere discounturi masive în luna decembrie.

Luna decembrie este una în care, în mod tradiţional, retailerii s-au obişnuit să pregătească o serie de oferte speciale. Anul acesta însă, promoţiile se transformă în strategii agresive de marketing la care apelează nu doar retailerii, ci chiar proprietarii de malluri. Astfel, grupul Equest, care deţine Vitantis Shopping Center, a anunţat lansarea, începând cu data de 4 decembrie, a unei campanii de reduceri cuprinse între 80% şi 90% în magazinele din cadrul centrului comercial. Valoarea campaniei se ridică la 300.000 de euro şi este suportată de grupul Equest. „Am preferat să acordăm chiriaşilor noştri reduceri la plata chiriilor şi serviciilor de marketing, iar diferenţa aceasta să o transformăm în reduceri uriaşe la multe din produsele lor. De aceea, acum, la redeschiderea centrului comercial, putem veni cu reduceri reale de până la 90%. Iar asta fără ca partenerii noştri să fie acuzaţi de încălcarea politicilor anti-dumping, fiindcă, de fapt, noi plătim diferenţa de preţ de 90%”, explică Vlad Dragoescu, directorul general al Vitantis Shopping Center. Ca urmare a acestei politici agresive de discocunturi, managementul centrului comercial anticipează un trafic de 20.000 de vizitatori pe zi.

Relansare cu noi chiriaşi
Potrivit reprezentantului centrului comercial, scopul acestei campanii este de a veni în întâmpinarea consumatorului final, care este cel mai afectat de perioada de recesiune. „Am vrut să marcăm această schimbare printr-o iniţiativă ce propune reduceri masive pentru produsele din colecţia toamnă-iarnă, începând de la haine şi jucării, până la parfumuri şi medicamente”, subliniază Dragoescu. Printre brandurile care vor oferi reduceri de 80-90% în perioada sărbătorilor se numără Fox, House of Art, Jolidon, Skiny, Sense sau Zvon Cafe. “Produsele nu prezintă defecte sau stocuri depăşite moral ce sunt greu vandabile. Sunt produse din ultimele colecţii, care în alte magazine se regăsesc la preţuri de până la zece ori mai mari”, precizează reprezentantul centrului comercial.

Politica agresivă de reduceri iniţiată de proprietarii Vitantis face partea din acţiunea mai largă de relansare a mallului, odată cu redeschiderea etajului unu. Potrivit reprezentanţilor Equest, centrul comercial a beneficiat de o investiţie de 500.000 de euro în reamenajare. La redeschidere, spaţiile comerciale închiriabile vor fi ocupate în proporţie de 95%. Un nou chiriaş prezent în centrul comercial la redeschidere este Domo, cu un magazin de 2.053 de metri pătraţi.

Părerile cititorilor
3 păreri
  • adam

    Particular vand apartament 2 camere, semidecomandat, imobil 2010, gresie, faianta, parchet, usi Classen, centrala proprie calorifere, contor gaz, contor lumina, apometre, , liber de sarcina 59.800E telefon: 0766492920
    Confort 1
    Suprafata: 65 mp… Super Promotie

  • Luculescu

    Interesant,chiar incredibil.As vrea sa vad reducerile de 90% la Domo…

  • marian

    buna seara mar interesa unde gasesc o adresa centru acesta

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe