Cushman & Wakefield aduce brandul Franco Feruzzi în Fashion House

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 9 Noiembrie 2010, Ultima actualizare: 09 Noiembrie 2010

Retailerul de articole vestimentare pentru bărbaţi ocupă un spaţiu de 346 de metri pătraţi.

La sfârşitul lunii trecute, compania de consultanţă Cushman & Wakefield a intermediat închirierea unui nou magazin în Fashion House Outlet Centre: Franco Feruzzi. Spaţiul ocupat de retailerul de articole vestimentare pentru bărbaţi se ridică la 346 de metri pătraţi şi este situat în apropierea magazinelor Quiksilver, Adidas, Office Shoes şi Lee Cooper. În Polonia, ţara de origine a Franco Feruzzi, există treizeci de magazine operate de retailer. Acesta mai este prezent în Lituania şi Letonia, cu câte o unitate comercială. În România, un magazin afiliat brandului mai există şi în AFI Palace Cotroceni.

În cadrul Fashion House, Cushman & Wakefield a intermediat închirierea mai multor magazine, printre care se numără Otter, Levi’s, Ecco, Timberland/Nautica, Puma, Champion, Stone Creek, US Polo, Replay, Benvenuti, Quiksilver şi Camel Active. Retailerii prezenţi în centrul outlet comercializează articole de fashion cu discounturi cuprinse între 30% şi 70%.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Un segment rezidențial aparte: „Suntem într-o perioadă care devine efervescentă”

Deși unii cumpărători au amânat, poate, încheierea unor tranzacții, este de așteptat ca, pe termen mediu și lung, să-și mențină orientarea spre acest segment de piață. După cum era,...

citește mai departe
De ce NU traversăm o criză ca cea din 2008. În perioada următoare este așteptată o revenire a activității de tranzacționare

Pe fondul restricțiilor de circulație impuse la nivel național, în luna aprilie, volumul tranzacțiilor imobiliare a scăzut cu o treime față de perioada similară a anului anterior. Măsurile luate...

citește mai departe
5 paşi pentru asigurarea siguranţei sanitare a angajaților în momentul întoarcerii la birou

Înainte de începutul pandemiei, în clădirile office moderne din București și marile orașe lucrau aproape 400.000 de persoane. În contextul măsurilor impuse pentru gestionarea epidemiei de COVID-19, compania de...

citește mai departe
Bucureştiul, pe primul loc într-un top mondial al celor mai bune orașe pentru lucrul de acasă

Clasamentul a ținut cont de factori precum viteza internetului, disponibilitatea job-urilor care pot fi realizate de acasă, costurile de locuire și existenţa platformelor de livrări la domiciliu. Un studiu...

citește mai departe
Avantaje și dezavantaje ale lucrului de acasă: dificultatea de a separa viața personală de timpul dedicat muncii, una dintre marile provocări

Deși majoritatea angajaților s-au adaptat la noua situație, doar 3% dintre ei ar prefera ca lucrurile să rămână așa în continuare; mulți ar fi deschiși, însă, la un program...

citește mai departe