Ruukki, vânzări cu 30% mai mari în Europa Centrală şi de Est

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii
Publicat pe: 22 Octombrie 2010, Ultima actualizare: 22 Octombrie 2010

Majorarea numărului lucrărilor de renovare pentru acoperişuri a dus la creşterea semnificativă a comenzilor primite de companie.

În al treilea trimestru din 2010, corporaţia Rautaruukki, din care face parte compania Ruukki România, a înregistrat în Europa Centrală şi de Est vânzări de 87 milioane de euro, cu 30% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Per total, vânzările nete ale companiei au atins valoarea de 615 milioane de euro, faţă de 475 milioane de euro în al treilea trimestru din 2009. În primele nouă luni ale acestui an, afacerile companiei în Europa Centrală şi de Est s-au ridicat la 201 milioane de euro, în creştere cu 18% faţă de perioada similară din 2009. În acelaşi timp, în primele nouă luni din 2010 Rautaruukki a înregistrat vânzări totale de 1,76 miliarde de euro, faţă de 1,38 miliarde de euro în anul anterior.

Creştere pe rezidenţial
În cel de-al treilea trimestru al acestui an, comenzile primite de companie au fost cu 40% mai ridicate decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Raportat la primele nouă luni ale anului, creşterea a fost de 30%. La nivelul Europei Centrale şi de Est, a avut loc o creştere susţinută a cererii de produse destinate sectorului rezidenţial, în special ca urmare a lucrărilor de renovare pentru acoperişuri. “Volumul comenzilor pentru acoperişurile destinate segmentului rezidenţial a crescut pe aproape toate pieţele pe care suntem prezenţi. Estimăm până la sfârşitul acestui an o majorare cu 25-30% a vânzărilor comparativ cu rezultatele înregistrate în 2009. Ne aşteptăm ca profitabilitatea companiei să se îmbunătăţească semnificativ comparativ cu anul precedent”, subliniază Sakari Tamminen, preşedinte şi CEO Ruukki. Potrivit datelor oficiale transmise de companie, profitul operaţional al acesteia s-a ridicat la 41 milioane de euro în trimestrul al treilea, ceea ce reprezintă o pondere de 6,6% din vânzările nete.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Noi donații în lupta împotriva COVID-19 din partea unor companii din imobiliare și construcții

Fondurile vizează atât achiziția de echipamente de protecție pentru personalul medical din spitale, cât și sprijinirea categoriilor de populație vulnerabile. Săptămâna aceasta, câteva companii din domeniul imobiliarelor și al...

citește mai departe
Pe șantierele din construcții încă se lucrează. De ce poate depinde continuarea activității – dincolo de o decizie a autorităților

În momentul de față, decizia de a întrerupe – sau nu – activitatea se află la latitudinea angajatorilor. În ciuda restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii COVID-19, o...

citește mai departe
„Se lucrează la foc continuu în construcții” – iar dezvoltatorii vor produse de calitate pentru ansamblurile rezidențiale

Un jucător dintr-o industrie conexă a construcțiilor semnalează un interes ridicat pentru produse din categoria premium pe segmentul rezidențial. Producătorul local de uși, ferestre și parchet Pinum, parte a...

citește mai departe
Construcțiile de locuințe, pe cale să-și ia zborul în 2018?

La fel ca anul trecut, în 2018 au apărut noi și noi anunțuri de „lansare” a unor ansambluri rezidențiale – în Capitală în primul rând, dar și în orașele...

citește mai departe
2018: Piața construcțiilor poate că „duduie”, dar statisticile nu prea o arată. Află de ce!

Deși apetitul pentru construcția de locuințe a devenit mai puternic în ultimii ani – un fapt ce se poate vedea cu ochiul liber în piață și în 2018 –,...

citește mai departe