In perioada 23-27 noiembrie 2009 va avea loc cea de-a opta editie a trade-show-ului Zilele Biz o, cel mai mare eveniment business-to-business din Romania. Evenimentul este organizat de revista Biz si va avea loc la Hotel Howard Johnson Bucuresti. Partenerul principal al evenimentului este Kaspersky Lab.
“La Zilele Biz 2009 discutam despre inovatie, design, noile tehnologii si despre CSR ca investitie profitabila. Despre noul marketing, era new media si transformarea radicala a modului in care brandurile si oamenii comunica si relationeaza. Despre oameni care au reusit. ZileleBiz vor fi despre noua atitudine, care trece dincolo de strategia de supravietuire a crizei, catre reusita si succesul indiscutabil” declara Marta Usurelu, Redactor Sef Biz.
Eveniment de referinta in mediul business romanesc, Zilele Biz se adreseaza in fiecare dintre cele cinci zile cate unui domeniu de business: 23 noiembrie – Antreprenoriat, 24 noiembrie – Real Estate si Retail, 25 noiembrie – Inovatie si Design, 26 noiembrie – CSR, 27 noiembrie – Media si Marketing. Audienta evenimentului este specializata pe fiecare zi, reunind cca 1500 top si middle manageri, antreprenori, specialisti in comunicare, consultanti, investitori, reprezentanti ai oficialitatilor si ONG-urilor, decision makeri si reprezentanti ai media.
Maratonul de 5 zile prezinta 100 speakeri de top, de la traineri internationali, creativi premiati si strategi redutabili la antreprenori miliardari si designeri straluciti. Intre acestia mentionam pe: Cristian Ionescu – Country Cluster Manager, Coface, Simon Zsolt – CEO, Mediaedge:cia Hungary, Calin Fusu – CEO, Neogen.ro, Marius Ghenea – Presedinte, PCfun.ro, Michael Weiss – Vicepresedinte, A.T. Kearney, Matei Paun – Managing Partner, BAC Investment, Radu Tudorache, – Director General, Newarch Investments, Stefan Teodorescu – Director de Marketing, Fabryo, Irina Wagner – Partener Asociat , Wagner Arte Frumoase si Povesti, Aura Tatu – Business Developer, Virtual Bucharest in Second Life, Ingrid Lambru – Client Service Director, Mercury Research.
Din program:
23 noiembrie, Antreprenoriat
Prima zi incepe cu o analiza a mediului antreprenorial, prezentand atat “Povesti de success cat si esecuri ale lui 2009” si continua cu “Planul de atac in 2010 pentru antreprenoriat” luand pe rand cei “10 pasi esentiali pentru succesul afacerii”. Se vor prezenta “10 idei de startup 2010” analizand sectoarele in care un start-up are sanse se succes in contextul actual. Cum Internetul este unul dintre cele mai dinamice domenii antreprenoriale, ziua include un workshop dedicat “Modelelor de antreprenoriat online” precum si unul dedicat “Smart Marketing Tools”, respectiv acelor resurse de marketing, in special in mediul online, accesibile si cost effective pentru cei care incep un business pe cont propriu.
24 noiembrie, Real Estate&Retail
Vanzarile in scadere si criza financiara au afectat jucatorii din toate segmentele pietei de real estate. Ziua de RealEstate incepe cu “Retrospectiva pietei imobiliare si previziuni pentru 2010” trecand de la studii de caz despre “Cum s-au schimbat strategiile pentru a face fata noii realitati” la “Oportunitatile anului 2010 in rezidential, office, comercial si logistica”. Ziua va pastra focusul pe retail cu o dezbatere despre “Noua fata a retailului romanesc” in care se vor discuta “Strategii de revigorare a business-ului în retail” pornind de la analiza modului in care contextual financiar si noul comportament de cumparare al consumatorilor afecteaza sectorul mall-urilor in 2010.
25 noiembrie, Inovatie si Design
Inovatia nu inseamna doar idei mari, ci mai ales pasiunea cu care aceste idei sunt facute sa ajunga sa dea rezultate. Prima sesiune a zilei 3, “Innovate or Die” arata in ce fel inovatia devine motorul de crestere ce schimba strategia unei companii, chiar si in timp de recesiune. In cadrul celei de-a doua sesiuni, designeri straluciti completeaza ideea demonstrand “Puterea designului” si de ce acesta nu poate fi ignorat de lumea afacerilor. Programul include un training pe “Innovative thinking” de stimulare a gandirii creative individuale si de grup, workshop-uri dedicate legaturii dintre “Inovatie si fidelitatea fata de brand” si studii de caz despre“Inovatie prin new media”.
26 noiembrie, CSR
Ziua 4 este dedicata CSR-ului ca investitie necesara pentru un business sustenabil si cu strategie pe termen lung. CSR ca investitie profitabila sau “Don’t make it if doesn’t make business sense”, este sloganul celei de-a patra zile. Prima conferinta prezinta “Indicatori de ROI si eficienta in CSR”, principiile managementului pro-stakeholderi si standardele intarnationale in domeniu. Programul continua cu workshopuri specializate, care ataca problematica de “Risk mitigation”, “New media si CSR” si de “Antreprenoriat Eco.”
27 noiembrie, Media&Marketing
Ziua 5 se deschide cu un PowerBreakfast dedicat analizei pietei de media in 2009, in care reprezentanti din top managementul celor mai importante agentii din Romania vor face “Bilantul unui an negru”. Vom afla cine a pierdut si cine a castigat in acest an si cine sunt investitorii de top in publicitate in 2009. Programul continua sesiunI dedicate Noului Marketing, Cyber PR si Marketingului prin Retele Sociale, prezentate in contextul noii cereri de consum, marcata de satisfacerea instanta, a nevoilor prin servicii, experiente si produse livrate in realtime,.
Extra – Studiul „Online: Platforma viitorului in cercetarea de piata. Studiu de caz – Comunitatile online”, realizat in exclusivitate pentru revista Biz de catre Mercury Rsearch.