Zilele Biz 2009 este un eveniment organizat de revista Biz in perioada 23-27 noiembrie 2009 la hotel Howard Johnson Bucuresti.
Subiectele abordate includ inovatia, designul, CSR-ul ca investitie profitabila, noul marketing, era new media si transformarea radicala a modului in care brandurile si oamenii comunica si relationeaza. Anul acesta ZileleBiz vor fi despre noua atitudine, care trece dincolo de strategia de supravietuire a crizei, catre reusita si succesul indiscutabil.
Eveniment de referinta pe piata de business din Romania, Zilele Biz a ajuns in acest an la editia a 8-a si va fi un maraton de 5 zile, cu 100 speakeri de top, de la traineri internationali, creativi premiati si strategi redutabili la antreprenori miliardari si designeri straluciti.
Cele cinci zile ale evenimentului sunt:
Ziua 1. Antreprenoriat – Vom afla cu ce sacrificii au trecut antreprenorii peste anul 2009, care sunt cei 10 Pasi esentiali pentru succesul afacerii tale si cele 10 greseli de evitat pentru antreprenori, precum si care este planul de atac pentru 2010 in antreprenoriat si care sunt domeniile in care un start-up mai poate reusi.
Ziua 2. Real Estate – Specialistii din agentii de top din real estate, oficialitati, reprezentanti EU, investitori si bancheri vor discuta despre cat de mult a cazut piata si cu ce sacrificii au trecut agentiile si dezvoltatorii peste 2009, care sunt previziunile si planul de atac pentru anul urmator, precum si despre maturitatea la care a ajuns piata de real estate.
Ziua 3. Inovatie si design – Criza muta accentul pe inovatie. Vom afla care sunt cele mai noi tehnologii si oportunitatile oferite de ele, cat de importante sunt inovatia si designul pentru un business si pentru campania de promovare si cum creste inovatia fidelitatea fata de un brand.
Ziua 4. CSR – o unealta esentiala de branding si marketing, care adreseaza probleme morale si sociale, bazandu-se pe beneficii financiare si strategie corporate pe termen lung. Ziua de CSR vine in sprijinul celor care vad CSR-ul ca pe o investie, nu un cost. Specialisti in comunicare si CSR, autoritati si consultanti vor arata cum se poate masura investia in CSR, care sunt principalele obstacole in a realiza CSR profesionist, precum si care este impactul social media in campaniile de CSR.
Ziua 5. Media & Marketing. Zilele Biz se incheie cu o zi intreaga dedicata marketing-ului si publicitatii, care atrage sute de profesionisti in relatii publice, publicitate, comunicare si marketing, care dezbat ultimele trenduri si provocari de pe piata, la bilantul unui an negru. Se va discuta cum a schimbat criza peisajul media romanesc, care sunt castigatorii si perdantii in 2009, precum si care sunt noile abordari in era new media si care este atitudinea consumatorilor fata de noile canale media.