Investitorii sunt de origine română şi ţintesc şi alte mari oraşe ale ţării.
La începutul acestei luni a fost deschis la Cluj un nou concept de magazin home & deco – Chic Ville. Situat într-o clădire istorică din centrul oraşului (Piaţa Unirii, nr. 13), acesta ocupă o suprafaţă de 250 de metri pătraţi. Potrivit reprezentanţilor Chic Ville, magazinul din vestul ţării este primul dintr-o nouă reţea de retail pe segmentul de decoraţiuni interioare, dezvoltată de nişte investitori români. Lanţul de magazine urmează a se extinde în continuare şi în alte mari oraşe din România.
Noutăţi locale, dar şi din Viena sau Paris
Unităţile Chic Ville vor avea la bază conceptul de „boutique de decoraţiuni” întâlnit în marile oraşe din Europa şi vor găzdui atât colecţii clasice, consacrate, cât şi unele inedite, cu un aer rustic, vintage sau chiar vintage-industrial. Printre produsele ce se vor regăsi aici se numără piese de mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, sofale, birouri), obiecte de sticlă, porţelan, ceramică, veselă, accesorii pentru bucătărie, lămpi, textile, perne, obiecte de decor, cadouri, suveniruri şi chiar plante decorative. „Toate produsele aflate pe rafturile magazinului Chic Ville vor ţine cont de cele mai noi tendinţe în amenajare întâlnite la nivel european şi vor prezenta persoanelor din România idei de ambient inedite, cu un aer aparte. Astfel, tot ceea ce este în vogă în oraşe precum Viena sau Paris va ajunge în timp real şi în magazinele Chic Ville”, notează oficialii Chic Ville. Totodată, precizează aceştia, proprietarii magazinelor îşi propun să realizeze şi să comercializeze colecţii proprii ale unor furnizori interni. „Artizanii şi artiştii locali vor fi astfel promovaţi în magazinele Chic Ville, iar creaţiile lor vor putea ajunge mai uşor la clienţi, care vor putea alege adevărate opere de artă la preţuri rezonabile”, subliniază reprezentanţii noului lanţ de retail.
Citeşte şi alte articole din secţiunea Home & Deco