Managementul centrului comercial vrea să răspundă astfel puterii scăzute de cumpărare a consumatorilor.
În Vitantis Shopping Center se va deschide mâine, 10 august 2012, un magazin de tip outlet multibrand – San Francisco Concept – ce va ocupa un spaţiu comercial de 1.400 de metri pătraţi. “Am ales acest concept întrucât vrem să venim în întâmpinarea dorinţelor şi a puterii de cumpărare diminuate. De aceea, San Francisco Outlet va oferi peste 10.000 de articole vestimentare, în pas cu ultimele tendinţe din modă, la preţuri fără concurenţă”, explică reprezentanţii centrului comercial. La deschiderea noului magazin, primii 100 de cumpărători vor primi vouchere în valoare de 20 de RON. Inaugurarea outletului a fost precedată de redeschiderea magazinelor Reserved, Cropp Town şi Takko, cu suprafeţe de 600, 250, şi, respectiv, 600 de metri pătraţi.
Vitantis Shopping Center are o suprafaţă totală construită de aproximativ 39.110 de metri pătraţi şi dispune de o parcare cu 800 de locuri. Complexul include, pe lângă galeria comercială, un hipermarket Carrefour, un magazin de bircolaj Praktiker, Tehnomarket, Domo, un magazin de mobilă Casa Rusu.