Reprezentanţii companiei consideră atractive pentru extindere localităţile cu peste 300.000 de locuitori.
Retailerul de bricolaj Hornbach intenţionează ca în această vară să inaugureze cea de-a cincea unitate a reţelei sale locale, la Timişoara. Investiţia în noul magazin se va ridica la 30 de milioane de euro, iar odată cu deschiderea acestuia compania va ajunge la un total de 650 de angajaţi (faţă de 528 la finele anului trecut). Amplasat pe un teren de aproximativ 52.000 de metri pătraţi de pe Calea Aradului, unitatea va dispune de spaţii comerciale cu o suprafaţă totală de 22.500 de metri pătraţi. „Am ales să ne extindem în Timişoara deoarece acesta este unul din cele mai dezvoltate oraşe ale ţării, atât din punct de vedere economic, cât şi demografic”, spune Dan Bădescu, directorul de expansiune al companiei.
Potrivit acestuia, compania intenţionează ca, pe termen mediu şi lung, să intre şi pe pieţele din alte oraşe ale ţării. „Deoarece ne îndreptăm atenţia către oraşe cu peste 300.000 de locuitori care să permită realizarea unei cifre de afaceri corespunzătoare cu investiţiile efectuate, putem spune că pe lista noastră se află în acest moment oraşe precum Cluj, Constanţa, Craiova, Iaşi, neexcluzând însă nici estul Capitalei”, subliniază Dan Bădescu.
Hornbach a intrat pe piaţa autohtonă de retail în urmă cu cinci ani, timp în care a investit 145 de milioane de euro pentru deschiderea magazinelor (inclusiv a celui din Timişoara) şi pentru construcţia sediului central. În prezent, compania are patru unităţi comerciale operaţionale, în Berceni (din 2007 – foto), Militari (din 2008), Braşov (din 2009), şi în Baloteşti (din 2010).