Care sunt temerile vanzatorilor legate de consilierii imobiliari?

scris de Leonard M. in categoria Proprietari
Publicat pe: 11 Iunie 2012, Ultima actualizare: 22 Aprilie 2013

Citim adesea in presa anunturi imobiliare care se termina astfel: “exclus intermediari”. Ce-i face pe acesti proprietari sa fie atat de decisivi, in conditiile in care piata recomanda o deschidere a lor catre toate posibilitatile de promovare si colaborare? Explicatiile cele mai uzuale sunt legate de experiente nefericite proprii, din familie sau din cercurile de prieteni, comisionul, publicitatea negativa, etc.

Ne-am propus sa identificam in cele ce urmeaza care sunt acele temeri care se manifesta si afecteaza indivizii in plan psihologic, dand nastere la un asemenea tip de comportament ostil.

1. Vorbim in primul rand de teama de a fi inselat. Asa cum am aratat mai sus, toate experientele proprii, vazute la tv sau auzite la radio genereaza aceasta teama de a nu fi tratat corespunzator si de a pierde bani. Banii reprezinta poate cel mai sensibil subiect al omenirii si astfel este explicabil aceasta bariera psihologica autoimpusa.

2. Teama de a pierde controlul. In primul rand, obiectul tranzactiei- apartamentul, casa sau terenul, se afla in posesia vanzatorului. In momentul in care intre el si posibilul cumparator mai apare o veriga- intermediarul- intervine aceasta teama de a pierde controlul afacerii. Altcineva prezinta oferta, altcineva te reprezinta in procesul de vanzare, altcineva negociaza.

3.Teama de a lua o decizie gresita. Presiunea este cuvantul cheie in cazul acestui tip de manifestare comportamentala. Atunci cand elementele prezentate anterior sunt indeplinite, presiunea creste iar acest lucru se reflecta in cadrul luarii deciziei de vanzare si a parafarii astfel a unei intelegeri. Oare iau cea mai buna decizie sau ar fi mai bine sa astept? De ce insista atat de mult consilierul meu imobiliar sa semnez contractul? Sunt intrebari pe care fiecare vanzator care se confrunta cu acest tip de teama si le va pune.

Rezolvarile sunt la indemana tuturor si ele constau in primul rand in informatii si concluziile acestora, in comparatii intre beneficii si eventuale pierderi in urma unei astfel de colaborari, in capacitatea de a alege cea mai buna varianta de reprezentare de pe piata, in deschidere si comunicare permanenta.

Succes!

Echipa Blitz Imobiliare, Leonard M.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Blitz Imobiliare infloreste in Floresti!

Locuitorii Florestiului meritau sa aiba agentia lor imobiliara iar noi, cei de la Blitz Imobiliare, am inteles acest lucru. La solicitarea clientilor nostri, din luna iunie, am deschis in...

citește mai departe
Ce apartamente prefera clujenii la final de an 2012?

Un studiu realizat de catre Blitz Imobiliare releva faptul ca apartamentele cu 2 camere isi pastreaza suprematia in topul preferintelor cumparatorilor din Cluj-Napoca. Pe o piata imobiliara aflata sub...

citește mai departe
“Oameni si oameni”- spot radio marca Blitz Imobiliare

Azi a demarat campania “Blitz Radio” in cadrul parteneriatului cu trei dintre cele mai importante statii locale: Kiss FM, Rock FM si Magic FM. Campania radio reprezinta o continuare...

citește mai departe
Pregateste-ti locuinta pentru vanzare in 10 pasi!

Este o perioada dificila pe piata imobiliara pentru vanzatori, un motiv in plus pentru ei, sa actioneze intelept daca doresc ca vanzarea sa se realizeze in cel mai scurt...

citește mai departe