La tIMOn

scris de Iulian Niculae

tIMOn-ul de primavara mi-a dat ocazia sa ma familiarizez cu conceptul si filozofia sa, sa gust si sa exclam: Mai vreau!

Contactul cu publicul targului, in cele 4 zile ale evenimentului, intensitatea acestuia, stabilirea de noi contacte, setarea acestora intr-un cadru adecvat sunt cateva din avantajele tIMOn, acest mic univers al industriei imobiliare.
Imbinarea ofertei de constructii noi si vechi este benefica pentru vizitator. Iti doresti o locuinta noua dar ce faci cu vanzarea actualului camin?La cine apelezi? In acest sens parteneriatul dintre ABI, Asociatia Brokerilor Imobiliari si tIMOn se constituie intr-o reala solutie imobiliara pusa la dispozitia publicului, unica de acest fel, daca nu ma insel, aflata in portofoliul unui targ imobiliar.

Contactele B2B stabilite de mine in primavara m-au convins de faptul ca tIMOn se dovedeste a fi un real cadru de comunicare pentru industrie. Parca cafeaua are un gust mai bun, informatiile se schimba mai usor, se creaza premizele unor viitoare colaborari.

Va astept deci, pana duminica 16 octombrie, sa vorbim despre imobiliare la tIMOn, in standul Victoria Consult!

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Poti sa ai iluzia ca merita sa comunici cu un brand?

Nu sunt interesat de branduri in sensul definitiei – o promisiune care trebuie tinuta – ceea ce ma intereseaza este reactia, actiunea celui din spate; ce zice, ce crede....

citește mai departe