Epoca publicitatii din “gura in gura” sau a anunturilor simple plasate intre alte mii de anunturi din ziarele de specialitate pare ca a apus, desi aceste forme “primitive”nu trebuie complet excluse din strategia de vanzare.
Vanzatorii de azi, fata de cei de acum cativa ani, beneficiaza de modalitati multiple de promovare, creativitatea putandu-se manifesta fara prea multe limite.
Iti oferim mai jos trei idei pe care le poti pune in practica pentru a plasa proprietatea ta in fata concurentelor de pe piata.
1. Retelele sociale sunt atat surse nesecate de informatii cat si medii de expunere accesibile tuturor. Creaza o pagina dedicata proprietatii tale pe care sa o populezi cu fotografii, filme de prezentare, descrieri, precum si cu ultimile noutati legate de pret, modalitati de plata, etc. Investitiile pentru o astfel de pagina sunt foarte reduse, ele limitandu-se la plata furnizorului de internet.
2. Angajeaza profesionisti. Un fotograf si un “textier”sunt solutiile ideale atunci cand vrei sa aduci un plus de valoare muncii agentului tau imobiliar. El poate face toate aceste lucruri in locul tau, dar sa nu uitam ca este un profesionist imobiliar, nu un fotograf, blogger sau copywriter. Serviciile de calitate necesita un efort financiar pe masura insa toate acestea vor contribui major la gasirea unui cumparator potrivit in cel mai scurt timp.
3. Nu astepta vizita cumparatorilor asezat comod pe canapea in living. Trebuie sa mergi acolo unde sunt cumparatorii tai. Vei rade, insa un anunt pe panoul de la intrarea intr-un supermarket sau un flyer distribuit in cafeneaua din centru sau pe peronul din gara pot fi decisive si-ti pot aduce un cumparator nesperat.
Elibereaza-ti imaginatia. Succes!
Echipa Blitz Imobiliare, Leonard Munteanu