La eveniment sunt aşteptaţi să împărtăşească din experienţa personală de afaceri 100 de speakeri de top.
Cea de-a noua ediţie din suita de evenimente Business Days, cea mai importantă conferinţă dedicată mediului de afaceri din România, îşi va deschide porţile în mai puţin de două zile şi se va desfăşura în perioada 12-13 decembrie, fiind găzduită de Hotel Howard Johnson Grand Plaza. La Bucureşti, Business Days aduce 100 de speakeri, antreprenori în serie, un multiplu campion mondial şi olimpic, un exemplu viu de leadership, business angels, manageri din companii de top, antreprenori de succes din Cluj-Napoca, Timişoara, Sibiu, Bucureşti şi din afara ţării, peste 150 de parteneri care sprijină organizarea evenimentului şi peste 700 de participanţi care sunt aşteptaţi la eveniment.
„După un an plin de evenimente, revenim la Bucureşti, cu ediţia numărul nouă din suita de evenimente Business Days. Evenimentul din Bucureşti pare să menţină trendul crescător al participanţilor. Şi la această ediţie aşteptăm un număr mare de participanţi, până la această oră avem confirmaţi peste 700, peste numărul participanţilor de anul trecut, şi mai sunt două zile de înscrieri. Pe durata celor două zile ale evenimentului va fi un maraton de prezentări şi ateliere de lucru foarte interesante şi de actualitate pentru mediul de business. Cei peste 100 de speakeri de top, manageri, antreprenori, specialişti, experţi, consultanţi şi traineri vor aduce o plus-valoare mare evenimentului, prin experienţa şi expertiza lor.”
Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului Business Days
Temele ce vor fi abordate în cadrul editiei de Bucureşti includ subiecte de actualitate, în acord cu nevoile şi interesul manifestat de antreprenorii şi managerii din Bucureşti şi împrejurimi. Se vor dezbate, pe parcursul a două zile, în conferinţele de dimineaţă, teme ca: Viitorul. Viziune şi progres; Leadership vs Management; Arta succesului, o punte între atitudine şi motivare; De la o simplă idee la succes pe termen lung. Mesele rotunde vor fi orientate pe tematici precum: Impactul evoluţiei tehnologiei asupra afacerilor; Dezvoltare şi extinderea afacerii; HR – Managementul performanţei şi motivarea echipei. Workshop-urile aplicate şi exemplificate prin studii de caz vor fi axate pe tematica vânzărilor, de la cum să construieşti un plan de vânzări eficient, negocieri de contracte importante, pe teme care abordeaza leadership-ul, luarea de decizii inteligente, motivarea echipei, construirea unei echipe productive, cum măsori performanţele echipei tale în IT şi de marketing, pe teme care abordează strategii de marketing şi online marketing, Blue Ocean Strategy, cum să faci irelevantă competiţia ta, branding şi comunicare în era social-media, cum să începi o afacere de la zero, photoreading sau cum poţi citi 25.000 de cuvinte pe minut, visual management – de la discuplină la inovaţie, prezentări de impact, tehnici de public speaking, business drive – simulare de tip business-game, arta succesului în afaceri prin business networking şi multe altele.
Pe parcursul celor două zile ale evenimentului, cei interesaţi pot participa la:
– 4 conferinţe
– 25 de workshop-uri tematice
– 3 mese rotunde şi dezbateri moderate
– o sesiune de coaching cu Mihai Stănescu
– workshop de antrenare a atenţiei cu Magicianul Augustin
– o prezentare de modă pentru femeia şi bărbatul antreprenor, susţinută de trei designeri – Mirela Fraser, Sarto to Measure şi Mihaela Glăvan
– degustare de vinuri de colecţie specifice oferite de Casa de Vinuri Cotnari, Valea Vinului
– expoziţie tematică
– tombolă cu premii
Programul complet al evenimentului şi descrierea fiecărei acţiuni în parte pot fi vizualizate pe pagina oficială bucuresti2012.businessdays.ro. Pentru cei interesaţi, dar care nu pot ajunge la eveniment, conferinţele de dimineaţă şi mesele rotunde vor fi transmise live, pe internet.
Modalităţile de acces la eveniment sunt flexibile şi variate, iar variantele de preţ pot fi consultate pe site-ul evenimentului. Doritorii se mai pot înscrie până la 11.12.2012, orele 17.00.
Pentru că încurajăm dezvoltarea unei culturi antreprenoriale sănătoase şi durabile în Romania, studenţii şi profesorii beneficiază de un număr limitat de tichete gratuite, care le permite participarea doar la mesele rotunde, şi o reducere de 50%, într-un număr limitat, la tichetele de acces full. „Ca de fiecare dată, şi la această ediţie, am oferit o serie de facilităţi studenţilor şi tinerilor care doresc sa înveţe despre antreprenoriat ca o alternativă a carierei. Dorim să sprijinim constant şi intens tinerii şi vrem să le oferim posibilitatea de a interacţiona şi de a comunica cu cei mai buni manageri şi antreprenori din România, din diverse domenii”, continuă Laszlo Pacso.
Presa beneficiază de acces gratuit la eveniment, pa baza legitimaţiei de presă.
Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără Connie Lankin, Yula Reinshmid, Marius Ghenea, Amalia Sterescu, Silviu Hotaran, Dan Bulucea, Rucsandra Hurezeanu, Carmen Neagu, Sorin Manea, Cristian Nacu, Gabriel Biriş, Bogdan Balaci, Dragoş Roua, Dragoş Anastasiu, Radu Tudorache, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comănescu, Mihaela Stroe, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Adrian Erimescu, Florentin Banu, Mihai Stănescu, Mihaela Perianu, Mădălina Uceanu, Eusebiu Burcaş, Călin Biriş şi mulţi alţii.
Lista completă şi mai multe detalii despre speakeri, program, precum şi despre modalităţile de acces şi ofertele promoţionale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: bucuresti2012.businessdays.ro.
Bucureşti Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de Soluţii de Comunicare Online) şi Newfield Consulting. ADeSCO este o organizaţie non-profit, al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă şi durabilă în România.